قدس انلاین- تبریز: رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی با اشاره به تعطیلات مجلس در این برهه از زمان گفت: مجلس به مدت یک هفته برای سرکشی نمایندگان از حوزه‌های انتخابیه تعطیل شده است که چند روز هم به دلیل هم‌زمانی با شب‌های قدر این تعطیلات بیشتر شد.

  مواضع مجلس در عین حمایت از تیم مذاکره کننده شفاف است / بر مذاکرات نظارت داریم

غلامحسین شیری‌علی‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار ما در تبریز در مورد روند مذاکرات هسته‌ای ایران با کشورهای غربی اظهار داشت: دشمنان می‌خواستند مذاکرات هسته‌ای را بهانه کنند و بین جناح‌های مختلف کشور تفرقه بیندازند اما خوشبختانه در کشور هیچ‌گونه اختلافی در زمینه مسائل هسته‌ای نیست و همه پشتیبان تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشور هستند.
وی افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران نظام نیز باعث روشنگری در بین مردم شد و ایشان نقشه راه ملت در این زمینه را تبیین کردند.
نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس با بیان اینکه ملت به دشمن اعتماد ندارد چون آنها به تعهداتشان پایبند نیستند افزود: بنابراین باید در این زمینه با حفظ اقتدار ملی و دستاوردهای هسته‌ای که حاصل خون شهیدان است، هوشیارانه به جلو برویم تا بر دشمنان غلبه کنیم.
شیری علی‌آباد در مورد حفظ خطوط قرمز در مذاکرات هسته‌ای تصریح کرد: دستاوردهای هسته‌ای کشور، اسرار نظامی و دفاع از خون شهدای هسته‌ای جزو خطوط قرمز کشور است و حضرت آقا نیز با صراحت به آن تاکید کرده‌اند و همه باید از آن اطاعت کنیم.
رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی در مورد طولانی بودن تعطیلات مجلس در این برهه از زمان نیز گفت: مجلس تعطیلی طولانی ندارد و به مدت یک هفته برای سرکشی نمایندگان از حوزه‌های انتخابیه تعطیل شده است اما چند روز هم به دلیل مصادف شدن با شب‌های قدر این تعطیلات افزایش یافت ولی مجلس همیشه آماده است و مسائل کشور را به دقت نظارت می‌کند.
وی در مورد نظارت مجلس بر مذاکرات هسته‌ای نیز با بیان اینکه مجلس نظارت خود را با تصویب طرح الزام هسته‌ای به صورت شفاف بیان کرد و شورای نگهبان نیز آن را تائید کرد گفت مواضع مجلس در عین حمایت از تیم مذاکره کننده شفاف است و در مقابل توطئه دشمنان نیز ایستاده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی اکبرناطق نوری IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    0 0
    آقا به نظرتون دیوارکشی مجلس خیلی ضرروری بود فرسوده بود یا برای امنیت بیشتربود تکمیل مسکن مهر ضروری ترنبود اشتغال جوانان چی آخه انگلیس را میشناسید مرگ برانگلیس یادتون هست مردم میایند تومجلس نگاه نظارت میکنند نماینده ها چکارمیکنند بهترنبود مجلس یخورده نظارت روی مسکن مهر هم میکرد 40میلیون پول من و هزاران نفرمثل توپردیس خوابیده تیم هسته ای نظارت نمیخواد مجلس نماینده های مجلس مجلسی ها نظارت میخواهند یخورده به فکرمردم باشید یخورده قلبمون برای هم بتپد حقوقمون حلال باشه