قدس انلاین- تبریز: هافبک تراکتورسازی گفت: تلاش خواهیم کرد تا اشک هواداران در بازی نفت را به خنده تبدیل کرده و جالی خالی جام قهرمانی لیگ برتر را در ویترین افتخارات باشگاه تراکتورسازی پر کنیم.

جالی خالی جام قهرمانی لیگ برتر را در ویترین افتخارات باشگاه تراکتورسازی پر می‌کنیم

سینا عشوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به شرایط خوب تراکتورسازی و جو حاکم بر تمرینات این تیم اظهار داشت: تمرینات ما حدود یک هفته است که آغاز شده و در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود و دوران بدنسازی را سپری می‌کنیم که انشاالله با اضافه شدن چند بازیکن دیگر همه چیز بهتر هم می‌شود.

وی با اشاره به توانایی‌های تونی گفت: همه چیز عالی است و در مدتی که من با تونی کار کرده‌ام او را از نظر شخصیتی یک انسان بزرگ دیده‌ام که هم خودش و هم کادر فنی‌اش قابل احترام هستند از نظر فنی هم او یک مربی به روز است که همه به او احترام می‌گذارند و امیدوارم امسال با حضور تونی و تلاش همه بازیکنان موفق باشیم.

هافبک تراکتورسازی در رابطه با اتفاقات فصل گذشته نیز اظهار داشت: واقعا فصل سختی بود، نگاه ما از نظر فوتبالی بالا بود و می‌توانستیم پیشرفت کنیم که این مشکلات پیش آمد ولی خدا را شکر در تبریز بودیم و مردم هم در این مدت خیلی به ما روحیه دادند؛ امیدوارم لایق این محبت‌ها باشیم و من هم بتوانم برای تراکتورسازی بازیکن موثری باشم.

عشوری در ادامه با ابراز ناراحتی خود از اتفاقات بازی پایانی لیگ چهاردهم گفت: ما این فصل به قهرمانی فکر می‌کنیم و تلاش خواهیم کرد اشک هواداران در بازی نفت را به خنده تبدیل کنیم و بتوانیم جای خالی جام قهرمانی لیگ برتر را در ویترین افتخارات باشگاه تراکتورسازی پر کنیم و جواب محبت هواداران این تیم را بدهیم.

وی در رابطه با وضعیت خود با تراکتورسازی گفت: امیدوارم سال خوبی در تراکتورسازی داشته باشم و مورد تایید کادر فنی و هواداران این تیم باشم و اگر کادر فنی مرا بخواهد قطعا در تراکتورسازی می‌مانم و این بستگی به باشگاه دارد البته با ذوب‌آهن هم برای نیم فصل قرارداد دارم که مسئله خاصی نیست و اگر تراکتورسازی بخواهد این مشکل قابل حل است.

عشوری با اشاره به حضور هواداران تراکتورسازی گفت: این هواداران از نظر شخصیتی نمونه هستند و حمایت آنها مثال‌زدنی است و من به عنوان بازیکن تراکتورسازی افتخار می‌کنم به این مردمی که در تمرینات و بازی‌های چنین حمایتی به نمایش می‌گذارند.

هافبک سابق ذوب‌آهن در رابطه با جذب بازیکنان سرباز توسط تراکتورسازی که این روزها مورد نقد برخی مربیان لیگ برتری است، گفت: این مسئله به من یا سایر بازیکنان سرباز مربوط نیست و ما طبق قانون افتخار پوشیدن پیراهن تراکتورسازی را داشته‌ایم و این مسائل، مسائلی هستند که در نظام وظیفه و ... مطرح و در مورد آنها تصمیم‌گیری می‌شود و ما تابع قوانین هستیم.

وی افزود: تراکتورسازی هم لیاقت داشتن بازیکنان ملی‌پوش را دارد و بازیکنانی که به این تیم می‌آیند باید در سطح این تیم باشند ضمن اینکه بازیکنان خوب هم باید در تیمی خدمت خود را سپری کنند که در این مدت دچار افت نشوند؛ البته بازیکنانی که به عنوان سهمیه سرباز راهی تراکتورسازی می‌شوند قطعا راضی هستند چون تراکتورسازی هم در آسیا حضور دارد و هم هواداران خوبی دارد ضمن اینکه همه چیز در تبریز برای زندگی و فعالیت ورزشی مهیاست.

عشوری گفت: از همه هواداران تراکتورسازی تشکر می‌کنم که به ما لطف دارند و حمایتمان کرده‌اند و امیدوارم بتوانیم پاسخ این حمایت‌ها را با قهرمانی بدهیم و موجب شادی آنها شویم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
    1 1
    مطمئن باشید تراکتور حتی با بالا رفتن از دیوار تیم های بازیکن ساز نیز نمی تواند این جام را بدست آورد فعلا مدیران تراکتور سعی کنند بجای کری خواندان امکانات ارتباطی استادیوم را حل کنند که یکدفعه بلای بد تری سر تماشاچیان نیاید
  • عاشق تراکتور IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    0 0
    آقارضا اونم به خودمون ربط داره . هر وقت گفتن شما اظهار نظری کنی همون وقت بفرما وسط دیگ . ممنون از شما