بازیگر سینما و تلوزیون با بیان اینکه سرنگونی هواپیمای مسافربری ایرانی توسط ناو آمریکایی نهایت نامردی بود، گفت: به نظر من مدالی که به فرمانده ناو آمریکایی داده شده، مدال ننگ بود.

مدال فرمانده ناو آمریکایی مدال ننگ بود/ سرنگونی هواپیمای مسافربری ایرانی نهایت نامردی آمریکا بود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ستاد خبری سفره‌های همدلی، حسن جوهرچی در برنامه سفره‌های همدلی در خصوص سرنگونی هواپیما مسافربری ایران توسط آمریکا در سال 1367 اظهار کرد: این اقدام آمریکا نهایت نامردی این کشور بود و متاسفانه بسیاری از اجساد این حادثه هیچگاه کشف نشد.

وی افزود: من عکس‌ها و فیلم‌هایی در این ارتباط دیدم که تا زمانی که عمر دارم فراموش نخواهم کرد و مظلومیت آنها را به یاد خواهم سپرد.

جوهرچی بیان داشت:  ما در آن زمان در جنگ بودیم و اگر واقعا آمریکا مرد بود در مقابل ما می‌ایستاد نه اینکه به هواپیمای مسافربری ایرانی حمله کند.

بازیگر سینما و تلوزیون تصریح کرد: به نظر من مدالی که به فرمانده ناو آمریکایی داده شد، مدال ننگ بود زیرا یک هواپیمای غیر نظامی را مورد هدف قرار داد و به نظر من اتفاقات 11 سپتامبر آه مردم ایران از آن حادثه تلخ بود.

جوهرچی تاکید کرد: نکته جالب این است که آمریکا ما را در خصوص حقوق بشر تحریم می‌کند در حالی که خود نقض کننده حقوق بشر است و ایران نیز خود قربانی ترور است و به نظر من این موضوع واقعا مضحکه است و سرنگونی هواپیما ایرباس ایرانی در سال 1367 توسط آمریکا درهیچ قشر و گروهی مورد تایید نبوده و نخواهد بود.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.