قدس آنلاین: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی ‌جزئیات محدودیت‌های ترافیکی شب‌های قدر در مشهد را اعلام کرد.

جزئیات محدودیت‌های ترافیکی شب‌های قدر در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ حمیدرضا گرایلی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: به‌ منظور پیشگیری از مشکلات ترافیکی و تسهیل رفت و آمد عزاداران علوی در شب‌های قدر محدودیت‌های ترافیکی ویژه در مسیرهای منتهی به حرم مطهر امام رضا(ع) در شهر مشهد اجرا می‌شود.

وی افزود: این محدودیت‌ها شامل توقف و رفت و آمد خودورها است که طرح ترافیکی از ساعت 14 روزهای 18، 20 و 22 ماه مبارک رمضان تا پایان مراسم احیاء شب‌های قدر در دو سمت مسیرهای مختلف با ممنوعیت توقف اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مسیرهای میدان شهدا به طرف خیابان آیت‌الله شیرازی تا حرم مطهر رضوی و روگذر بست شیخ طوسی، خیابان امام رضا(ع) حد فاصل میدان بیت‌المقدس تا حرم مطهر رضوی و رینگ زیرگذر، خیابان طبرسی از تقاطع گمنام تا حرم مطهر رضوی، خیابان نواب صفوی از میدان پنجراه تا حرم مطهررضوی،  طول خیابان شهید اندرزگو از میدان بیت‌المقدس تا بازار سرشور، خیابان شهید رجایی تا تقاطع چهارراه شهدا و خیابان آیت‌الله بهجت از تقاطع چهارراه شهدا شامل این محدودیت‌ها می‌شوند.

وی گفت: در شب‌های قدر از ساعت 20 تا پایان مراسم احیاء از حرکت انواع وسایل نقلیه شخصی و موتور سیکلت در این مسیرها جلوگیری می‌شود.

گرایلی عنوان کرد:  طرح‌های ترافیکی این ایام در شهرستان‌های خراسان رضوی هم پیش‌بینی شده است و از مردم مؤمن و عزادار درخواست داریم تا در شب‌های قدر از وسایل حمل‌ونقل عمومی برای تردد مبدأ به مقصد خود استفاده کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.