قدس آنلاین – رها واعظی: پس از آنکه مایکروسافت، ادعای خود را مبنی بر ایجاد برخی تغییرات بزرگ مطرح کرد، شایعات جدیدی در خصوص نقشه های جدید این کمپانی مطرح شده است.

شایعه ی جدید در خصوص مایکروسافت: پایان عمر ویندوز فون

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، شایعات جدید در خصوص مایکروسافت نشان می دهد که این کمپانی قصد به پایان رساندن پروژه ی استفاده از سیستم عامل ویندوز فون برای گوشی های هوشمند و تبلت ها را دارد.

یکی از افراد مرتبط با مایکروسافت در توییتر خود به تازگی اعلام کرده است که مایکروسافت در برنامه های جدید خود قصد دارد سیستم عامل آندروید را جایگزین سیستم عامل ویندوز فون در گوشی ها و تبلت های هوشمند خود کند.

البته این امر در دنیای تکنولوژی امروز موضوع بعیدی نیست و منشا آن احتمالا ناشی از بیانیه ی جدید مدیر مایکروسافت در خصوص گرفتن تصمیمات دشوار برای مناطقی که برخی دستگاه ها در دسترس نیست، می باشد.

مایکروسافت پیش از این برخی برنامه های خود از جمله اسکایپ، وان نوت و آفیس را برای آندروید و iOS ارائه کرده بود و گوگل را شریک خود در توسعه ی نقشه های گوگل، یوتیوب و جست و جو در سیستم عامل دسکتاپ مایکروسافت می دانست.

سخنگوی این کمپانی در خصوص حذف پلت فرم ویندوز فون اعلام کرده که این سیستم عامل شکست خورده است و با این وجود تمرکز بر برنامه های کاربردی و خدماتی آن می تواند نیازهای کاربران را تامین و توجه آن ها را جلب کند.

مایکروسافت در حال حاضر، در حال اقدام برای بازسازی اقدامات شکست خورده ی خود می باشد و ممکن است حذف ویندوزفون یکی از آن ها باشد.

هرچند در این خصوص هنوز خبر رسمی و تایید شده یی وجود ندارد، اما بعید نیست که شایعات مطرح شده به حقیقت بپیوندد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.