قدس آنلاین – سبزوار : نماينده مردم شهرستانهاي سبزوار، جوين، جغتاي ، داورزن، خوشاب و ششتمد در مجلس شوراي اسلامي گفت : دشمن مي خواهد با به هم ريختن اوضاع خاو ميانه ثبات منطقه را متشنج نمايد . 

منطق ايران اسلامي بر گرفته از منطق اسلام ناب محمدي (ص) است

به گزارش قدس آنلاین از سبزوار،مهندس علي سبحاني فر كه در جمع فرهيختگان شهرستان ششتمد سخن مي گفت با تشريح اهداف مضحك  گروه 1+5 تصريح كرد : توافق جامع هسته اي زما ني محقق مي شود كه طرفهاي مقابل دست از زياده خواهي هاي خود بردارند و به يك شيوه معقول فكر نمايند .

 وي با اشاره به حمايتهاي مقام معظم رهبري از تيم هسته اي كشورمان ياد آور شد : قطعا توصيه هاي معظم له در جهت رسيدن به يك توافق جامع و مثبت سر لوحه كار عزيزان قرار مي گيرد .

 عضو مجمع نمايندگان استان خراسان رضوي با تاكيد بر وحدت و انسجام در بين آحاد جامعه اسلامي خواستارحفظ آرمانها و دستاوردهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران شد.

وي با بيان اينكه دشمنان انقلاب، استكبار و ايادي شرق وغرب از طريق فشارهاي اقتصادي سعي در متزلزل ساختن ايران اسلامي دارند خاطر نشان كرد : دولت يازدهم با انظباط مالي در حال خنثي نمودن توطئه هاي ابر قدرتها مي باشد و با توكل به خداوند يكتا و ائمه اطهار (ع)  در اين آزمون سر بلند بيرون خواهد آمد .

 سبحاني فر تبعيت محض از ولايت فقيه را رمز موفقيت، شالوده واساس نظام اسلامي برشمرد و اظهار داشت : منطق ايران اسلامي بر گرفته از منطق اسلام ناب محمدي (ص) است و ملت بزرگوار ايران با تحمل سختي ها از ابتداي انقلاب تا كنون نشان داده اند كه هيچ گاه پشت به انقلاب و رهبري جامعه اسلامي خود نكرده و  نخواهند كرد .

اين نماينده مجلس شوراي اسلامي تحقق آرمانهاي امام راحل (ره ) را از مهمترين اصول كشور دانست  و بر پايبندي به آن تاكيد كرد .

نماينده مردم شهرستانهاي سبزوار، جوين، جغتاي ، داورزن، خوشاب و ششتمد در مجلس شوراي اسلامي  عمل به منويات مقام عظمي ولايت ،حفظ اقتدار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران ، تلاش در جهت برقراري توسعه پايدارو اقتصاد مقاومتي  ، همت در بر پا نگه داشتن بيرق سرخ علوي ، كوشش در جهت گسترش فرهنگ ايثار و شهادت ، ايستادگي در برابر زياده خواهي هاي دشمنان و معارضين و تقويت همدلي و همزباني در بين دولت و ملت رادر راس امور اين ملت دانست .

سبحاني فر تحريمهاي اعمال شده بر دولت و ملت بزرگوار ايران از سوي دشمنان  را بي تاثير ندانست، اما در عين حال گفت : تحديد ها و تحريمها هيچگاه بر پيكره نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران خدشه وارد نكرده است و ملت با كرامت و با عظمت ايران هميشه تحديد ها را به فرصت مبدل نموده اند .

عضو هيئت رئيسه و سخنگوي كميسيون صنعت ، معدن و تجارت مجلس شوراي اسلامي با توصيف و تشريح رشد قابل توجه صنعت و علم تجارت در بين قشر فرهيخته و صنعتگران كشور ، افزود : در حال حاضر فعالان تجاري و صنعتي ايران با بهره گيري از علم و تكنولوژي مدرن همپاي با ساير كشورها در حال اجراي معا ملات بزرگ اقتصادي ، تجاري و صنعتي هستند و گاه نيز فراتر از تصور به فعاليتهاي مثبت مي پردازند . /  انتهای پیام 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.