مسعود حکم‌آبادی: شاید شوکه کننده ترین خبری که می توانست صبح روز گذشته روی خروجی سایت ها قرار بگیرد خبر خداحافظی علیرضا مرزبان با نیمکت پدیده بود.

مرزبان رفت، مهاجری آمد

روز قبل از این خبر، وقتی سایت های رسمی از احتمال بازنگشتن هولگرفاخ به ایران خبر داده بودند، می شد حدس زد که اختلافاتی مابین فاخ و پدیده وجود دارد که ممکن است به قطع همکاری مرزبان منجر شود، اتفاقی که با عدم حضور مرزبان در تمرین عصر شنبه رنگ واقعیت به خود گرفت.

 

  اولین تماس با مهاجری

با اعلام عدم حضور مرزبان، وطنخواه اولین تماس را با رفیق خودش محمدرضا مهاجری گرفت و از او خواست تا با نخستین پرواز تهران - مشهد راهی باشگاه پدیده شود. در همین حین گمانه زنی رسانه ها بالا گرفت و گزینه های باشگاه در اذهان خبرنگاران ردیف شدند.

 در همین اوضاع مرزبان هم صبح یکشنبه به باشگاه پدیده رفت ودرجلسه ای که مشخص بود انتهایش قطع همکاری با پدیده است با آن ها گفت وگو کرد و درباره شرایط پرداخت و تسویه حساب مطالباتش به مذاکره پرداخت. همه این اتفاقات در حالی بود که مهاجری در مسیر هوایی تهران مشهد بود.

 

  تردید مهاجری بین مشهد و اهواز

سرمربی سابق سیاه جامگان اما در حالی وارد جلسه باشگاه پدیده شد که شفیع زاده از توافق نهایی با وی برای هدایت استقلال اهواز درلیگ برترخبرداده بود. از سوی دیگر آلومینیوم هرمزگان و مس رفسنجان هم منتظر خبر نهایی مهاجری بودند.

وی با این حال شرایط دو تیم اهوازی و مشهدی را مناسب‌تر می‌دید با این تفاوت که در مشهد کار برای وی با بازیکنانی که مدنظر دارد راحت تر است. بنابراین پدیده برای مهاجری و مهاجری برای پدیده، بهترین انتخاب ممکن بود.

 

  تغییر در کادر فنی و بازیکنان پدیده

با رفتن مرزبان، جدایی هیچ یک از اعضای کادر فنی قدیم، قطعی نیست. نظرزاده، بابایی و اردلان بیدهایی نیستند که با این بادها بلرزند! اما حتما مهاجری چند دستیار را به کادر فنی خودش اضافه خواهد کرد؛ از آرمین رهبر (اگر قید سرمربیگری پیام را بزند) و عباس دهقانی به عنوان گزینه‌های دستیاری مهاجری نام برده می‌شود.

در جمع بازیکنان هم حتما مهاجری روی برخی خریدهای مرزبان خط قرمز خواهد کشید و بازیکنان مورد نظر خودش را جذب می‌کند؛ با این حساب اگر نام بازیکنانی چون امیرحسین صادقی، میلاد میداوودی و محسن فروزان را برای حضور در پدیده شنیدید، اصلا تعجب نکنید. البته به این‌ها باید بازیکنان کنار گذاشته شده از سیاه‌جامگان را هم اضافه کرد؛ هادی خیری، مجید جلالی‌فر، مرتضی فلاحتی و...

 

  بیانیه عجیب پدیده و مرزبان

تمام این اتفاقات در حالی به سرانجام رسید که هم پدیده و هم مرزبان به شدت در تلاشند تا وانمود کنند این عدم همکاری در قالب یک تفاهم دو جانبه انجام شده است.

از سویی پدیده‌ای‌ها نمی‌توانند از لفظ «اخراج» برای سرمربی‌شان استفاده کنند و از سوی دیگر مرزبان دلش نمی‌خواهد فضا طوری پیش برود که او از دریافت مطالباتش باز بماند و همچنین نتواند در سایر تیم‌ها مربیگری کند؛ فعلا از پیکان و صبا به عنوان مقصد بعدی مرزبان
 نام برده می‌شود.

بر همین اساس؛ پدیده در بیانیه‌ای تاکید کرده که «هر دو طرف به این نتیجه رسیدند که همکاری خود را با یکدیگر ادامه ندهند.» اما هیچ بحثی درباره دلیل این اتفاق ذکر نشده است.

 مرزبان هم در نامه خداحافظی‌اش نوشته است که «من دراین مدت همواره خود را یک مشهدی و خراسانی می‌دانستم و خواهم دانست و به عشق و شوق شما در این تیم فعالیت خودم را آغاز کردم و همیشه به یاد شما خواهم بود.»

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.