۱۴ تیر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۹
کد خبر: 293934
اخبار ويژه / نصب دکل برای شنود در ایران؟

نصب دکل برای شنود در ایران؟

فرارو: افغانستان از یک ماه قبل به احداث یک دکل در دو کیلومتری مرز ایران اقدام کرده است. این دکل با 50 درصد پیشرفت فیزیکی در روستای حاجی آقاخان افغانستان دردست احداث است و گفته شده افغانستان این دکل را با هدف شنود در ایران احداث می‌کند. گفته می‌شود، افغانستان در فاصله دو تا سه کیلومتری ایران، تعداد زیادی دکل مخابراتی احداث کرده است که با توجه به ارتفاع بلندشان براحتی قابل دیدن هستند.

 

انتقاد شدید نماینده ولی‌فقیه درهلال احمر

تابناک: حجت‌الاسلام والمسلمین معزی، نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر با گلایه از وضعیت بناها و بافتهای تاریخی پایتخت، تهران را «شهر ‌بی‌هویت» دانست و خطاب به  شهردار منطقه 12 تهران گفت: خانه من در همین منطقه؛ در کوچه‌ای که خانه «حاج امین الاضرب»، جایی که پیام مشروطه در آن خوانده شد و مدرسه «علوی»، جایی که شهید نواب صفوی در آن جا تحصیل می‌کرد، قرار دارد. اما امروز همان خیابان تبدیل به مکان دلالهای «کره جنوبی» شده، جایی که تلویزیونهای خارجی می‌فروشند و نقشه‌ تخریب بناهای قدیمی را می‌کشند.وی افزود: اگر وهابی‌ها می‌خواستند این خیابان را خراب کنند، آن‌طور که شهردار سابق منطقه 12 دست به تخریب زد، این کار را انجام نمی‌دادند.

 

مشکل کشور از دیدگاه حجت الاسلام و المسلمین قرائتی

‌ایسنا: حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: اصلی‌ترین مشکل کشور نداشتن مدیران و تصمیم‌گیرندگان شجاع است. وی افزود: دنیا زمانی عوض می‌شود که افکار عوض شود که متأسفانه امروزه دین برای افراد اهمیت چندانی ندارد و برخی مسؤولان نسبت به آن بی‌اعتنا هستند.

 

اسیدپاشی اصفهان؛ ناجا: پیگیریم

خبرگزاری صدا و سیما: سردار محمدرضا مقیمی، رئیس پلیس آگاهی ناجا گفت: پرونده اسیدپاشی اصفهان در اولویت نخست پلیس آگاهی است و بعد از اینکه به صورت قطعی و با مستندات به نتیجه برسیم، نظر خود را اعلام می‌کنیم.

 

تجربه‌ گذشته را تکرار نمی کنیم

خبرآنلاین: محمدرضا عارف رئیس بنیاد امید ایرانیان با بیان اینکه برای کسب اکثریت مجلس هیچ راهی جز اجماع برای جبهه اصلاحات وجود ندارد، گفت: نمی‌خواهیم برخی تجارب گذشته را که با گفتمان اصلاحات سازگاری ندارد تکرار کنیم.

 

شرط فعالیت سیاسی در دانشگاه ها

باشگاه خبرنگاران: دکتر محمد فرهادی وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری در دیدار با اعضای اتحادیه مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان گفت: تمام تشکل های دانشجویی که در چارچوب نظام و قانونی هستند
 می توانند در دانشگاه ها فعالیت کنند. وی با بیان اینکه اعضای تشکل های اسلامی دانشجویی باید از نظر علمی نیز فعال و قوی باشند گفت: دانشگاه باید سیاسی باشد ولی سیاست زده و سیاست گریز نباشد و در این میان
 تشکل های دانشجویی که دغدغه نظام را دارند باید در چارچوب قوانین و مقررات مصوب فعالیت کنند.

 

آقاتهرانی: کمی دلواپسیم

عصرایران: حجت‌الاسلام‌ و المسلمین مرتضی آقاتهرانی، نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به مذاکرات هسته‌ای گفت: در مذاکرات باید توجه شود که همه تحریمها به ‌طور یکجا برداشته شود، نه اینکه ما همه چیز را ببندیم، ولی طرف مقابل تحریمها را به‌ طور کامل برندارد و سود ببرند، اینها شدنی نیست، به همین‌خاطر ما کمی دلواپسیم.

 

آخرین وضعیت حکم دو مامور خاطی سعودی

جهان: سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به آخرین وضعیت پیگیری‌ها در خصوص حکم دو مامور سعودی گفت: وزارت خارجه به عنوان مسؤول در حال پیگیری حکم نهایی دو مامور خاطی سعودی است و ما نیز این موضوع را از طریق وزارت خارجه پیگیری می‌کنیم. رئیس سازمان حج و زیارت تاکید کرد: مجازات دو مامور سعودی به معنای از سر گیری حج عمره نیست، چرا که باید اطمینان لازم برای تامین امنیت زائران ایرانی حاصل شود و این موضوع منوط به مذاکره با مسؤولان سعودی
 است.

 

اجتماع عظیم مدافعان حرم

تسنیم: خبرها حاکیست که اجتماع عظیم مدافعان حرم تحت عنوان «لشکر علی ولی‌ا... می‌آید» ساعت ۱۸ روز چهارشنبه ۱۷ تیر و با سخنرانی حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان در میدان امام حسین(ع) برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.