مشاور عالی سازمان سنجش: نتیجه اولیه آزمون استخدامی مشترک فراگیر سال ۹۴ دستگاه های اجرایی کشور ساعت ۱۸ روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور قرار می گیرد.

اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی فراگیر

حسین توکلی در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما افزود: داوطلبان برای دسترسی به نتیجه آزمون لازم است از طریق شماره داوطلبی یا شماره پرونده و همچنین مشخصات کارت شناسایی شامل نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه و تاریخ تولد و یا اطلاعات کارت اعتباری ثبت نامی خود اقدام نمایند.

وی گفت: برای همه دواطلبان حاضر در جلسه و بر اساس اولین انتخاب داوطلب کارنامه به شرح زیر صادر شده است:

1-  آن دسته از داوطلبان حاضر در جلسه آزمون که حد نصاب لازم را کسب نکرده اند می توانند با مشاهده کارنامه آزمون از وضعیت علمی خود مطلع شوند.

2- آن دسته از دواطلبان حاضر در جلسه آزمون که حد نصاب را به دست آوردند می بایست با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sangesh.org نسبت به ویرایش و تکمیل اطلاعات خواسته شده از پانزدهم تا بیست و یکم تیر اقدام کنند.

توکلی افزود: دارا بودن حد نصاب به مفهوم معرفی برای شرکت در مراحل بعدی دستگاه های اجرایی نیست.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: بدیهی است تکمیل اطلاعات مربوط به امتیازات بومی و غیره مجددا با توجه به ضوابط نمره کل نهایی برای هر یک از داوطلبان محاسبه و فهرست معرفی شدگان چند برابر ظرفیت متعاقبا از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.