یک نماینده اصولگرای مجلس تاکید کرد که حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس به دشمنان نشان می دهد که ملت ایران زیر بار زور و زیاده خواهی نمی‌روند.

محمدصادقی: روز قدس نشانگر عدم پذیرش زیاده‌خواهی دشمنان است

شاهین محمدصادقی در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر این که مردم امسال با شور و شوق بیشتری در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنند گفت: مردم در راهپیمایی روز قدس نشان می‌دهند که پای انقلاب و ارزشهایش ایستاده‌اند و تا پای جان از آن دفاع می‌کنند.

وی ایستادگی در مقابله زیاده خواهی‌های دشمنان را از دیگر پیام‌های حضور مردم در راهپیمایی برشمرد و با اشاره به مذاکرات هسته‌ای گفت: حضور ما در پای میز مذاکره به معنای عبور از خطوط قرمز انقلاب نیست و در راستای پاسداری از این خطوط به شمار می‌آید. با این نگاه می‌توان گفت که حضور مردم در راهپیمایی روز قدس پشتوانه محکمی بر حمایت از تیم مذاکره کننده خواهد بود.

نماینده مردم کازرون در مجلس تاکید کرد: مردم در راهپیمایی روز قدس این پیام روشن را به قدرت‌های بزرگ می‌دهند که اگر تسلیم شرایط ایران نشوند حتما ملت ایران با عزت و قدرت راهش را ادامه می‌دهد و خود را برای هر اتفاق و حالت دیگری آماده می‌کند و از تحریم‌ها و گزینه‌های آنها نمی‌هراسد.

به گفته‌ی وی حضور جمهوری اسلامی در پای میز مذاکره برای اثبات حقانیت و دفاع از خود بوده و این که نشان می‌دهد ایران اهل اندیشه و منطق است و زیر بار زور و زیاده خواهی نمی‌رود.

محمدصادقی همچنین گفت که مردم با حضور یکپارچه در راهپیمایی روز قدس ضمن تحکیم پایه‌های انقلاب و پیوند مردم و رهبری دشمنان را وادار به پذیرش عزت و قدرت و نفوذ انقلاب اسلامی در جهان می‌کنند.

این نماینده اصولگرای مجلس در پایان گفت: بعد از گذشت 37سال از انقلاب، مردم با حضور در راهپیمایی روز قدس نشان می‌دهند که به ارزشهای اوایل انقلاب همچون دفاع از مظلومان و مستضعفان ، ایستادگی در مقابل قدرتهای ظالم ، تلاش برای آزادی قدس شریف و محو اسراییل پایبند بوده و تا آخر این خط را ادامه می‌دهند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.