دبیر دهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد گفت: یکی از بخش‌های ما در نمایشگاه، بخش بین‌الملل با حضور ۲۷ کشور از جمله عراق، سوریه، پاکستان و مصر است.

حضور ۲۷ کشور در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم مشهد

به گزارش قدس آنلاین ، حجت الاسلام محمد تقی کاظمی نسب در برنامه سفره‌های همدلی اظهار کرد: نمایشگاه قرآن و عترت از دهم تا 19 ماه رمضان خواهد بود و بازدیدکنندگان تا از 18 تا ساعت 24 می‌توانند از این نمایشگاه بازدید نمایند.

 وی افزود: نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد دارای 20 هزار متر مربع وسعت و 700 غرفه است و دارای بخش‌های مختلف همچون عفاف و حجاب، حوزه و هنرهای نمایشی قرآنی است.

کاظمی نسب بیان داشت: برای کوکان نیز از 700 غرفه نمایشگاه بیش از صد غرفه برای کودکان  در نظر گرفته شده است و با جذابیت ویژه این غرفه‌ها کودکان با حضور خود در نمایشگاه با سرعت به سمت این غرفه‌ها جذب می‌شوند و تا به امروز استقبال کودکان در این بخش بسیار عالی بود است.

دبیر دهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد گفت: یکی از بخش‌های ما در نمایشگاه، بخش بین‌الملل  با حضور  27 کشور از جمله عراق، سوریه، پاکستان و مصر است.

کاظمی نسب تصریح کرد: افتتاح نمایشگاه قرآن کریم در سال جاری با حضور بیش از 10 هزار نفر از مردم و همچنین وزیر کشور، استاندار و شهردار مشهد صورت گرفت که این موضوع اتفاق بزرگی بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.