قدس آنلاین: نفر اول مسابقات بین‌المللی حفظ کل قرآن کریم گفت: تلاوت قرآن در محضر مقام معظم رهبری بزرگترین آرزویم بود.

تلاوت قرآن در محضر مقام معظم رهبری بزرگترین آرزویم بود‌

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام محمدمهدی رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: ‌از 10 سالگی کار حفظ  آیات شریفه کلام‌الله مجید را آغاز کردم و کل قرآن کریم را ظرف مدت 5 سال و زیر نظر اساتیدی همچون حجت‌الاسلام حمید درایتی، رضا عابدین‌زاده، مهدی حسنی و محمدجواد رجایی این کار را انجام دادم.

نفر اول مسابقات بین‌المللی حفظ کل قرآن کریم خاطرنشان کرد: از سنین نوجوانی در مسابقات قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه شرکت کردم و در رشته‌های حفظ 3، 5، 10، 15 و 20 جزء و کل قرآن‌کریم با رقبای خود به رقابت پرداختم و تاکنون بیش از 20 افتخار و عنوان برتر قرآنی  کسب کرده‌ام.

رجبی تصریح کرد: از جمله افتخاراتی که در رشته حفظ کل قرآن کریم به دست آورده‌ام، می‌توان به کسب رتبه سوم مسابقات دانشجویی در سال 1386، کسب رتبه نخست مسابقات طلاب حوزه‌های علمیه سراسر کشور در سال 1392، کسب رتبه نخست مسابقات اوقاف و امور خیریه کشور در سال 1393، کسب رتبه نخست مسابقات نیروهای مسلح در سال 1394 و کسب رتبه نخست مسابقات بین‌المللی سال 1394 اشاره کنم.

وی تأکید کرد: سطح کیفی سی‌ و دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم بسیار بالا بود و نمایندگانی از 83 کشور در این رقابت بین‌المللی حاضر بودند و از هر کشور 2 نماینده در رقابت‌ها حاضر بود و من در این رقابت رتبه نخست حفظ کل را کسب کردم و مهم‌ترین رقبایم هم از کشورهای لیبی و نیجریه بودند که حائز رتبه‌های دوم و سوم این رقابت شدند.

نفر اول مسابقات بین‌المللی حفظ کل قرآن کریم گفت: برای آینده در نظر دارم که در مسیر حفظ قرآن کریم فعالیت خود را به صورت گسترده‌تر ادامه دهم و نسبت به بحث مشاوره و تربیت حافظان قرآن تلاش کنم و تاکنون 20 حافظ یک جزء به بالا تربیت کرده‌ام که سطح سنی آن‌ها از دوره دبستان تا دانشگاه است.

وی بیان داشت: دست‌بوسی و دیدار با مقام معظم رهبری بزرگترین توفیقی بود که نصیبم شد و این افتخار را داشتم که در محضر ایشان و اساتید و داوران قرآنی، آیاتی از کلام‌الله مجید را تلاوت کردم؛ خدای خویش را شاکرم که به آرزوی قلبی‌ام رسیدم و هرگز این لحظه نورانی و پرافتخار را فراموش نخواهم کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.