قدس آنلاین: مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی گفت: ویژه برنامه‌های ایام امام علی(ع) از صدا و سیمای خراسان رضوی پخش می‌شود.

ویژه برنامه‌های ایام شهادت امام علی(ع) از صدا و سیمای خراسان رضوی پخش می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام علی نهاوندی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن ایام لیالی قدر شبکه استانی صدا و سیمای  خراسان رضوی اقدام به تولید ویژه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی‌ای به همین مناسبت کرده است.

مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی گفت:  در  لیالی قدر پخش زنده و مستقیم مراسم شب های قدر و احیاء از حرم مطهر  رضوی داریم که  از شبکه‌های یک و سه سیمای جمهوری اسلامی ایران به صورت زنده پخش می‌شوند تا کسانی که توفیق حضور در این مکان مقدس را نیافتند بتوانند از این برنامه‌های معنوی و مذهبی بهره‌مند شوند.

او افزود: در جهت انعکاس هرچه‌باشکوه‌تر این مراسم در چند نقطه از حرم مطهر رضوی واحد سیار و SNG پیش‌بینی شده است، همچنین اخبار این مراسم در بخش‌های مختلف خبری رادیویی و تلویزیونی صدا و سیما منعکس خواهد شد.

نهاوندی افزود: ویژه برنامه روز شهادت امیر مؤمنان حضرت علی(ع) با عنوان « در سوگ آفتاب» از شبکه استانی صدای خراسان رضوی به تهیه کنندگی علیرضا اعلم از ساعت 9 تا 11 صبح روز چهارشنبه 17 تیر ماه (21 ماه مبارک رمضان) به روی آنتن می‌رود؛ همچنین در سایر برنامه‌های شبکه استانی صدا و سیمای  خراسان رضوی با دعوت از شخصیت‌های حوزوی و دانشگاهی به این مناسبت  پرداخته می‌شود .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.