نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه ما همواره به تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان اعتماد داریم، گفت: تیم مذاکره‌‌کننده هسته‌ای مورد اعتماد همه آحاد مردم هستند.

تیم مذاکره‌‌کننده هسته‌ای مورد اعتماد همه آحاد مردم هستند
 

وی با بیان اینکه تیم مذاکره‌کننده ما تیمی است که مورد اعتماد نظام و همه آحاد مردم است، افزود: اگر این طور نبود و به آنها اعتماد نداشتیم چنین کار مهمی به آنها سپرده نمی‌شد. این تیم به فرموده مقام معظم رهبری امین و مورد اعتماد است و تاکنون سعی کرده‌اند خطوط قرمز را رعایت کنند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در ادامه، اظهار داشت: اگر در ادامه مذاکرات هم، همان‌طور که اینگونه بوده است، خطوط قرمز از سوی تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان رعایت شود و در چارچوبی که رهبر انقلاب تعیین کرده‌اند، حرکت کنند، حتما در کشور از آنها حمایت می‌شود.

حجت‌الاسلام سبحانی‌نیا با تأکید بر اینکه تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان مورد اعتماد مردم و رهبری هستند و از آنها حمایت خواهند کرد، گفت: دشمن تلاش می‌کند دو جبهه در داخل کشور باز کند و این طور القا کند که یک گروه موافق و یک گروه مخالف توافق هستند و از این طریق می‌خواهد بین گرو‌ه‌های مختلف و مردم انشقاق ایجاد کند که این اشتباه آنهاست چرا که همه مسئولان و مردم خواستار توافق خوب هستند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان خاطر نشان کرد: منتقدین اگر انتقادی به تیم مذاکره‌‌کننده دارند در راستای پیشبرد مذاکرات و دلسوزانه است که باید انتقادات آنها مدنظر قرار گیرد، این نقدها در چارچوب خطوط کلی نظام است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.