عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تکفیری‌ها نقطه مقابل ولایت امیرالمومنین علی (ع) هستند، گفت: در حال حاضر استکبار جهانی بنای براندازی اسلام را دارد.

تکفیری‌ها نقطه مقابل ولایت امیرالمومنین علی (ع) هستند
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری فارس، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در جلسه تفسیر قرآن سوره محمد (ص) که در محل مهدیه مشهد برگزار شد، اظهار کرد: بسیاری از افراد در عرصه‌های نظامی و سیاسی به مقابله دشمن می‌روند اما چون نیت آنها رضای خدا نبوده و تنها به منافع خود می‌اندیشند اقدامات آنها هیچ نتیجه‌ای ندارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: اگر فردی برای منافع مادی خود وارد کارهای خدایی شود در حد شرک به خدا عمل کرده و کسانی که کار خدا را برای غیر خدا انجام دهند شرک انجام داده‌اند و این بدتر از گناه است.

علم‌الهدی با تاکید بر اینکه ایمان نقطه عطف جهاد در راه خدا است، خاطرنشان کرد: به صرف اینکه کسی بخواهد با آرم رزمندگی خودش را در جامعه نشان دهد به تنهایی کافی نیست و در عرصه‌های سیاسی هم باید توجه به رضای خدا داشت چون بدون انگیزه ایمانی هیچ اقدامی را نمی‌توان به مقصود رساند.

وی تاکید کرد: شما یک نگاهی به زندگی خودتان بکنید متوجه می‌شوید هر چه دارید برای خداست و گاهی اوقات وسیله‌ای که از آن استفاده می‌کنید، سکوی ترقی شما می‌شود و خداوند به تمام ذرات عالم احاطه دارد.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: برخی اعمال‌هایی که انسان‌ها انجام می‌دهند ممکن است سبب شود تا خداوند به بنده‌اش بی‌اعتنا شود و کفران نعمت سبب می‌شود برکت از زندگی فرد برود.

علم‌الهدی ادامه داد: خداوند می‌فرماید پیمانی که با من بسته‌اید را وفا کنید تا من در مقابلش اجابت کنم با این دید وفای خدا با ما مبتنی بر این است که ما نیز بر عهد خود وفادار باشیم.

وی اعلام کرد: بنای خدا این است که در برابر کسانی که به مقابله‌اش می‌آیند با ضعیف‌ترین مخلوقش آنها را از پا در می‌آورد در حالی که بارها در داستان‌های قرآن و زمان پیامبران این موضوع رخ داده است و شنیده‌ایم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به دخالت‌های مکرر غرب در تحولات کشور خاطرنشان کرد: در حال حاضر استکبار جهانی بنای براندازی اسلام را دارد و با من و شما کاری ندارد در حقیقت با دین ما کار دارد چون این دین الهی مانع سر راه و توسعه زورگویان است.

وی با تأکید بر اینکه بیان حقایق در تریبون نماز جمعه ضروری است، یادآور شد: در شهر مقدس مدینه و مکه روز جمعه نماز جمعه برپا می‌شود و خطیب نماز در خطبه اول مسایل اخلاقی می‌گوید و در خطبه دوم چند دقیقه دعا می‌کند و آمریکا به این نماز جمعه لبخند می‌زند اما یک نماز جمعه در یک گوشه ایران با 20 هزار نفر برگزار می‌شود و رسانه‌های خارجی حرف امام جمعه ما را تحلیل می‌کنند در حالی که با یک نماز جمعه یک میلیون نفری در مکه کاری ندارند.

علم‌الهدی با بیان اینکه خیلی‌ها مسلمان هستند ولی به هیچ چیز کاری ندارند، گفت: مسئله هسته‌ای در واقع یک بهانه بوده و اصل کار آنها براندازی دین است.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: به تعبیر آیات قرآن، کسی که ولایت خدا، پیامبر (ص) و حضرت علی (ع) را بپذیرد جزء حزب‌الله است، امروز می‌بینید تمام این قدرت‌های استکباری جمع شده‌اند و می‌خواهند شیعه را براندازی کنند و با آن بجنگند به همین دلیل تکفیری پرورش می‌دهند چون نقطه مقابل کسی که ولایت حضرت علی (ع) را پذیرفته، تکفیری است.

وی ادامه داد: خداوند در حالی از شما کمک می‌خواهد که تمام لشکرهای زمین و آسمان مال اوست و به تعبیر قرآن، خداوند بی‌نیازی است که بر همه چیز مسلط است و پروردگار می‌خواهد انسان را امتحان کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.