قدئس آنلاین- تبریز: دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های آذربایجان‌شرقی گفت: امیدواریم با حمایت دست اندرکاران بخش اطلاع‌رسانی نظام جامع روابط عمومی در ایران شکل بگیرد.

نظام جامع اطلاع‌رسانی در ایران شکل گیرد

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، جواد آهنگری عصر امروز در همایش مدیران روابط عمومی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه برای ارتقا جایگاه روابط عمومی‌ها نیازمند عزم و اراده ملی هستیم، اظهار داشت: با حمایت دست اندرکاران بخش اطلاع‌رسانی نظام جامع روابط عمومی در ایران شکل بگیرد.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های آذربایجان‌شرقی افزود: با استفاده از ظرفیت روابط عمومی‌ها در بیان عملکرد دولت و ظرفیت دستگاه‌ها اقدام کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ها و کارگاه‌های مختلف آموزشی برای ارتقا جایگاه‌های روابط عمومی برگزار می‌شود و در زمینه برگزاری جشنواره روابط عمومی‌ها به صورت علمی تدوین می‌شود.

آهنگری خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات هیئت رئیسه روابط عمومی‌های استان به صورت ابتکاری در دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود و بازدید از خانواده‌های روابط عمومی بازنشسته و فوت کرد انجام شده است.

وی افزود: تهیه بانک اطلاعاتی روابط عمومی‌های استان مورد توجه قرار گرفته است و امیدواریم با هم افزایی و همگرایی برای برنامه‌های روابط عمومی‌ها موفق عمل کنیم.

آهنگری تاکید کرد: روابط عمومی‌ها می‌توانند با برنامه‌های علمی و عملی و مطرح کردن ایده‌ها و طرح‌های نو در ارتباط با عملکرد سازمان‌های مختلف، بستر مناسبی را برای تحقق دغدغه‌های رهبری فراهم کنند.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان افزود: فرهنگ‌سازی و ایجاد آرامش و امید در جامعه، انعکاس اخبار دقیق، صحیح و به هنگام و تعامل با رسانه‌ها از دیگر اقداماتی است که روابط عمومی‌ها باید در این راستا انجام دهند.

مدیر روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی از برگزاری انتخابات هیئت رئیسه روابط عمومی‌های استان خبر داد و گفت: در جلسه امروز پس از سخنان کاندیداهای انتخابات هیئت رئیسه رای‌گیری انجام می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.