گروه هنر: یکی ازآثارعکاسی سیدحمیدهاشمی از عکاسان پایگاه خبری قدس آنلاین به عنوان یکی از ۱۰ عکس برگزیده سایت نشنال جئوگرافی قرار گرفت و روی این سایت بااستقبال گسترده ای از بازدیدکنندگان قرار گرفت.

« عکاس  پایگاه خبری قدس ‌آنلاین» منتخب سایت نشنال جئوگرافی

سایت نشنال جئوگرافی که یکی ازمعتبرترین و قوی ترین سایتهای عکاسی جهان محسوب می شود درتاریخ 3 جولای 2015 از میان هزاران عکس ارسالی ازسراسرجهان 10 عکس را به عنوان عکسهای برگزیده خویش انتخاب وجهت مشاهده عکاسان دنیا درصفحه عکسهای برگزیده روزانه  خویش قرار داده است.

در پیامی که ازسوی این سایت به عکاس این اثرارسال شده است ضمن تبریک انتخاب فوق اعلام شده است که عکس ارسالی شما مورد انتخاب ادیتورها و سردبیران نشنال جئوگرافی قرار گرفته و علاوه بر استفاده در سایت این مؤسسه، در مجلات مربوط  مورد نمایش قرار خواهد گرفت.

پیش از این آثار عکاسی سید حمیدهاشمی در فدراسیون‌های عکاسی کشورهای انگلستان، بلژیک، ایتالیا، برزیل، اسپانیا، بلغارستان، ترکیه و دیگر کشورها مورد پذیرش قرارگرفته و به عنوان عکس منتخب نمایشگاه در معرض نمایش قرار گرفته بود.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امید مهرپور IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    5 0
    با سلام و تشکر. واقعا عکس بی نظیر و بسیار زیبایی است. واقعا تبریک میگویم. هنر نزد ایرانیان است و بس.
  • علیپور IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    6 0
    با سلام خیلی عالی بود؛ تبریک میگم جناب هاشمی.
  • کاظمی IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
    30 0
    دورود بر شما ... سلام و عرض ادب به حضور محترم و هنرمند عزیزکشورمان آقای سید حمید هاشمی بنده به نوبه خوداز زحمات و تلاشهای خستگی ناپذیر و اثرگذار شما را ارج نهاده و وجود شما را مایه ی افتخار و مباهات کشور عزیزمان می دانیم، امیدوارم در کلیه مراحل زندگی کاری و شخصی تان موفق باشید.سلامتی شما را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.
  • احمد فیاض IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
    7 0
    خیلی هم خوب و مایه افتخار است. باز هم احسنت بر این انتخاب و عکاس جناب هاشمی