۱۶ تیر ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۷
کد خبر: 294172

چهار تن عسل تقلبی در مشهد معدوم شد.

حاشیه تلخ معدوم سازی 4 تن عسل

حسین ایزدی رئیس شعبه 6 تعزیرات حکومتی مشهد گفت: حدود 6 ماه پیش گزارشهایی مبنی بر فروش عسل تقلبی به تعزیرات مخابره شد که پس از پیگیری‌های لازم، فروشنده این عسلها در مشهد شناسایی شد.

وی افزود: پایه این عسلها شکر و وزن محموله مکشوفه چهار تن است که فروشنده به 200 میلیون ریال جریمه محکوم شد.

آنچه خواندید همه خبری بود که قرار بود به عنوان خبرنگار آن را پوشش بدهم  و چون بحث سلامت مردم در میان بود خود را به پوشش آن ملزم دانستیم، اما اکنون ماجرای پوشش این خبر را از زاویه دیگر بخوانید.

با راننده روزنامه برای پوشش خبری آمده‌ایم که آفیش آن را تعزیرات حکومتی خراسان رضوی فرستاده است. رأس ساعت 10 رسیده‌ایم به خیابان نکاح 32 در بلوار شهید کریمی، اما مشکل این است که تعزیرات در آفیشی که فرستاده و آدرس محل خبر را قید کرده، اما پلاک را ننوشته است. تا انتهای خیابان می‌روم چون دری باز می‌بینم و پرچمی، فکر می‌کنم باید آنجا باشد، اما با نگاه کنجکاوانه پیرزنی متوجه می‌شوم خانمها دارند برای آیین مذهبی وارد خانه می‌شوند و نه خبر تعزیرات.

از کارگران یک کارگاه درباره آدرسی که دارم ســوال می‌کنم وآنها هـــم اظـهار بی اطلاعی می‌کنند، برای همین از مردی که با خودرو از خانه‌اش خارج می‌شود آدرس را می‌پرسم و او هم اظهار بی‌اطلاعی می‌کند. راهنمایی‌ام  می‌کند که از سوپری سر میلان هم سوال کنم. صاحب سوپری آدرس را  می‌خواند و بعد می‌خندد و می‌گوید اینکه پلاک ندارد. می‌گویم مشکل بنده هم همین پلاک نداشتن است .

پس از دقایقی یکی دیگر از خبرنگاران هم از راه می‌رسد، حالا خبرنگاران سرگردان دو نفر شده اند. شماره مدیر روابط عمومی تعزیرات را از همکار خبرنگارم گرفته و تماس می‌گیرم، اما پاسخی نمی‌شنوم. همکارم  هم تماس می‌گیرد، اما باز هم پاسخی دریافت نمی‌کند، بنا بر این با مدیرکل تعزیرات تماس می‌گیریم که باز هم نتیجه نمی‌گیریم، پس دوباره صبر می‌کنیم.

سرانجام مدیر روابط عمومی با شماره همکارم تماس می‌گیرد و می‌گوید تا دو سه دقیقه دیگر می‌رسد. اما این سه دقیقه می‌شود 25 دقیقه ناقابل. حال هم مدیر روابط عمومی آمده، هم نماینده تعزیرات و... مدیر روابط عمومی خیلی آرام است، دریغ از یک عذرخواهی به خاطر 25 دقیقه  انتظار ما با زبان روزه در هوای گرم، هر چه باشد ما به دعوت آنها آمده بودیم.

وقتی هم از او گلایه می‌کنم که چه آدرس دادنی است خیلی خونسرد می‌گوید، پلاک هم نوشتیم مجبورم برگه آفیش را نشان بدهم، اما باز هم عذرخواهی نمی‌کند و می‌گوید نوشته‌ایم نبش نکاح 32.

به اینجای گفت‌وگو که می‌رسیم، می‌گوید: «باید سر خیابان منتظر می‌ماندید تا برسیم» برایم جای تاسف دارد که مدیر روابط عمومی اداره‌ای استانی این‌گونه پاسخ خبرنگاران را بدهد. 

وقتی به او تذکر می‌دهم حداقل می‌توانست  زمانی که پس از 25 دقیقه تأخیر رسیده است عذرخواهی بکند او هم در پاسخ می‌گوید: اگر مشکل شما با عذرخواهی حل می‌شود من عذر خواهم!

البته به گفته یکی از خبرنگاران حاضر، بهمن ماه سال گذشته نیز اتفاق مشابهی در یک جلسه خبری این اداره کل رخ داده که مورد اعتراض شماری از خبرنگاران حاضر در آن جلسه قرار گرفته است.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین IR ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    4 1
    خبرنگار عزیز واقعا ۲۵ دقیقه حضرتعالی اینقدر مهم هست که با ناراحتی و ... این مطلب را نوشته اید؟ با این تیتری که زده اید فکر نکرده اید چند هزار نفر وقت با ارزش خود را برای خواندن این مطلب سطحی میگذارند؟ من به نوبه خودم بابت این وقتی که از من ضایع شد نمی گذرم و باید آن دنیا پاسخ گو باشید. ..