بجنورد- خبرنگار قدس: فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری قاتل فراری بعد از سه سال خبر داد.

قاتل فراری شربت فروش بعد از سه سال دستگیر شد

سردار مظاهری گفت: با توجه به وقوع يک مورد نزاع در سال 91 در اسفراین  فردی به نام مسعود عاقبتي 21ساله به قتل رسید.

وی ادامه داد:  با تحقيقات صورت گرفته مشخص شد  دونفر به نامهاي ابوالفضل دادخواه و جلال مهرانگيز هر دو متولد1375 در داخل شهر با مقتول درگيرکه در حين نزاع  جلال مهرانگيز با چاقویي که دردست داشته يک ضربه به ناحيه سينه مقتول وارد کرده واز محل متواري شده اند.  مرحوم به بيمارستان انتقال که در اثر خونريزي شديد فوت کرد.

وی اظهار داشت:تحقيقات در جهت دستگيري متهمين آغاز شد که یکی از متهمين به نام ابوالفضل دادخواه توسط مامورین انتظامی استان دستگیر شد.

 سردار مظاهری افزود: در تحقيقات اولیه نامبرده بيان داشت به همراه دوستش جلال مهرانگيز در سطح شهر با مقتول درگير شدند که جلال با چاقو يک ضربه به سينه مرحوم وارد کرد و از محل متواري شدند.

فرمانده انتظامی استان بیان داشت:با توجه به تحقیقات صورت گرفته و اعترافات متهم و با قرار بازداشت به اتهام مشارکت در قتل عمد متهم دستگير و تحويل مقامات قضايی  و روانه زندان شد.

مظاهری با بیان اینکه دستور دستگيري متهم اصلي پرونده جلال مهرانگيز از سوي مقام قضايي صادرشد اظهار داشت: از زمان قتل تاکنون چندين مرتبه مأمورين با اخذ نيابت قضايي جهت شناسايي متهم به شهرستانهاي تهران ومشهد عزيمت که منجر به نتيجه نشده بود.

 وی ادامه داد:  با انجام کارهاي اطلاعاتي واستعلام از بانکهاي اطلاعاتي درون وبرون سازماني  در نهايت محل حضور متهم در تهران شناسايي ومأمورين اداره مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي استان با اخذنيابت قضايي به استان تهران عزيمت ودر يک اقدام عملياتي وغافلگيرانه متهم جلال مهرانگيز را در بلوارمرزداران در حالي که مشغول به کارفروش بلال وشربت بوده دستگيروپس از انجام نيابت تحت الحفظ به بجنورد انتقال دادند.

 وی گفت:متهم به قتل مسعود عاقبتی اعتراف و انگيزه قتل را نزاع ودرگيري وجر وبحث خياباني عنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد: متهم با قرار بازداشت موقت صادره از سوي قاضي پرونده روانه زندان شد این در حالی است که  از سوي دادگاه کيفري خراسان شمالي با توجه به دلائل ومدارک وشواهد متهم جلال مهرانگيز غياباً به قصاص نفس محکوم شده است.

=LTR style='font-family:BNazanin;mso-bidi-font-family: "2 Nazanin";letter-spacing:-.05pt;mso-font-kerning:.5pt'>

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.