قدس آنلاین - ایلام: معاون هماهنگی اقتصادی و امور منطقه ای استانداری ایلام گفت: طرح تولید پروپیلن ایلام با مشارکت شرکت ایدرو اجرا می شود.

اجرای طرح تولید پروپیلن در ایلام با مشارکت شرکت ایدرو

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، حشمت اله عسگری در چهارمین نشست ستاد تسهیل و جذب سرمایه گذاری استان ایلام با بیان اینکه این طرح بزرگی است که نامه اجرای آن ابلاغ شده است، اظهارداشت: زمین مورد نیاز محل اجرای این طرح مشخص شده و دستگاه های خدمات رسان نظیر آب، برق، گاز و مخابرات با نگاه مثبت باید خدمات خود را برای اجرای این طرح ارایه کنند.

وی با اشاره به اینکه مجری طرح مشخص شده که سازمان صنعت، معدن و تجارت در خصوص توانمندی مجری برای اجرای طرح باید بررسی لازم را انجام دهد همچنین دو گروه فاینانسور هیوندا و آریا نیز برای اجرای این طرح اعلام آمادگی کرده اند، افزود: علاوه بر این، سه طرح بزرگ سد چناره، راه آهن ایلام و طرح توسعه مسیر کرمانشاه - ایلام – مهران در دستور کار دولت قرار دارد و از اجرای آنها حمایت می کند.

معاون هماهنگی اقتصادی و امور منطقه ای استانداری ایلام به لزوم تهیه خلاصه این طرح ها به زبان انگلیسی اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: مسوولان ارشد کشوری برای اجرای این طرح ها قول مساعد داده اند و ترجمه خلاصه طرح به زبان انگلیسی، بایستی فراخوان جذب سرمایه گذار منتشر تا کار آن وارد فاز اجرایی و جذب سرمایه گذار شود.

حشمت اله عسگری به حاصل کار ستاد تسهیل و جذب سرمایه گذار استان ایلام در یکسال اخیر اشاره کرد و بیان داشت: در این یکسال چندین طرح خوب در سطح استان از سوی ستاد اجرا شده که امیدواریم دستگاه های اجرایی همچنان حمایت خود را از این طرح ها انجام دهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.