دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی روزهای پایانی مذاکرات هسته ای را حساس و مهم دانست و گفت: غربی ها به خصوص آمریکایی ها باید خواسته به حق ملت ایران را در مذاکرات هسته ای بپذیرند در غیر این صورت پاسخ محکم و منطقی مردم ایران را در راهپیمایی روز جهانی قدس خواهند شنید.

غربی ها اگر حقوق هسته ای ایران را نپذیرند، منتظر پاسخ مردم در روز قدس باشند

علی کیهانیان در گفت و گو با  ایرنا افزود: مردم ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس علاوه بر حمایت از مردم مظلوم فلسطین باردیگر بر مواضع اصولی خود در بخش های مختلف تاکید می کنند.

وی تصریح کرد: مردم ایران همواره حامی تیم مذاکره کننده هسته ای بوده اند و تا زمانی که آنان اصول ترسیم شده توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی و حقوق حقه هسته ای را دنبال کنند، این حمایت ها ادامه خواهد داشت.


**دعوت برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس

دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی در بخش دیگری از این گفت و گو با دعوت آحاد مردم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار داشت: بیش از 36 سال از ابتکار عمل امام خمینی(ره) مبنی اعلام روز جهانی قدس می گذرد و راهپیمایی این روز هر سال باشکوه تر برگزار می شود.

کیهانیان ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی و نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس از سوی امام راحل، رژیم صهیونیستی و متحدانش را دچار سردرگمی و تزلزل کرده و جنایت های وحشیانه آن ها را برای جهانیان برملا می سازد.

وی اضافه کرد: غاصبان قدس شریف تلاش می کنند تا مسلمانان جهان را به مسایل داخلی خود سرگرم کرده و خودشان به جنایت های وحشیانه در فلسطین ادامه دهند اما روز جهانی قدس همه نقشه های آن ها را نقش بر آب کرده و مردم جهان در این روز به تجاوزهای رژیم اشغالگر فلسطین پی می برند.

دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس به فرموده امام راحل هدیه به مردم مظلوم فلسطین است و در این روز مسلمین و آزادی خواهان جهان همدل و همزبان با معرفی حق و باطل، چشمان جهانیان را به روی حقیقت باز می کنند.

امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، 16 مرداد ماه سال 1358 آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین، روز جهانی قدس نامیدند.

راهپیمایی روز جهانی قدس همه ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار می شود که امسال به دلیل احتمال مصادف شدن عید سعید فطر با جمعه بیست و ششم تیرماه، راهپیمایی این روز یک هفته زودتر (19 تیرماه) برگزار می شود. 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.