۱۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵
کد خبر: 294276

رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی از دستگیری قاتل نزاع خانگی در بیرجند خبر داد.

نزاع خانگی  جان صاحب خانه را گرفت

به گزارش ایسنا،به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ پرویز عرب‌زاده گفت: گزارش کلانتری 11 توحید بیرجند حاکی است در ساعت سه و 50 دقیقه بامداد 30 خرداد ماه ، نزاع و درگیری منجر به چاقوکشی در یکی از شهرک‌های اطراف شهرستان بیرجند به مأموران گزارش شد.

وی افزود: مأموران گشت کلانتری به محل مراجعه کردند که مشاهده شد فردی با ورود غیر قانونی به منزل یکی از شهروندان، صاحب‌خانه، دختر 14 ساله و پسر 8 ساله‌اش را با چاقو مجروح کرده است.

رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی گفت: صاحب‌خانه به دلیل شدت جراحات و صدمات وارده به بخش مراقبت‌های ویژه به بیمارستان منتقل شد و سایر مجروحان به مرکز درمانی اعزام شدند.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع و وخیم بودن حال مرد 54 ساله با دستور مقام قضائی پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت که به دلیل عدم هوشیاری و شرایط خاص صاحب منزل انجام تحقیقات از وی میسر نشد.

عرب‌زاده افزود: با درمان مجروحان پسر و دختر خانواده پس از معالجه مرخص شدند، اما صاحب‌خانه به دلیل شدت جراحات وارده در اثر ضربات متعدد چاقو پس از 9 روز نگهداری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان فوت کرد و ضارب به جرم قتل عمد مورد پیگرد قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با دستور بازپرس ویژه قتل، صحنه نزاع و درگیری بازسازی و قاتل به مقام قضائی معرفی شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.