اردوی تیم ملی وزنه‌برداری در شهر چالوس در استان مازندران قطعی شد.


اردوی تیم ملی وزنه‌برداری در چالوس قطعی شد/ اعلام نفرات اعزامی به آسیا پس از جلسه کمیته فنی


به گزارش قدس انلاین به نقل از فارس، تیم ملی وزنه‌برداری که این روزها خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا 2015 تایلند و قهرمانی جهان 2015 آمریکا (انتخابی المپیک) آماده می‌کتد، پس از برگزاری اردو در شهرکرد، چهارشنبه آینده برای برپایی اردوی 3 هفته‌ای راهی چالوس در استان مازندران خواهد شد.

این اردو با صلاحدید کادرفنی و به منظور ایجاد شبیه سازی محیطی بر مبنای سطح دریا و شباهت این منطقه با محل مسابقات پیش‌رو برگزار می‌شود.

تیم ملی وزنه‌برداری پس از چالوس، اردوی پایانی خود را به احتمال زیاد در تهران برگزار خواهد کرد.

 

*با اعلام دبیر فدراسیون وزنه‌برداری، قرار است اسامی 8 وزنه‌بردار نهایی اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا پس از برگزاری جلسه کمیته فنی که احتمالاً دو هفته دیگر برگزار می‌شود، مشخص خواهد شد.

قرار است در این جلسه توکلی دو وزنه‌بردار خط خورده را اعلام کند تا کمیته فنی نسبت به این موضوع به بررسی و تصمیم‌گیری بپردازد.

توکلی درلیست اولیه خود با قرار دادن نام مجید عسگری دردسته 62 کیلوگرم،حمید ملکی دردسته 77 کیلوگرم، صالح چراغی دردسته 85 کیلوگرم، علی هاشمی و مصطفی رجایی دردسته 94 کیلوگرم، کیا قدمی و سهراب مرادی دردسته 105 کیلوگرم و درنهایت محسن داودی، محسن بهرام‌زاده و رشید شریفی در دسته 105+ کیلوگرم بخاطر کمبود وقت و برای معرفی لیست ابتدایی به ستاد برگزاری مسابقات آسیایی نفرات منتخب خود را اعلام کرد تا این وزنه برداران پس از بررسی عملکردشان درجلسه کمیته فنی آنالیز شده و سپس با تأیید اعضاء ترکیب 8 نفره اشان مشخص و به پوکت تایلند اعزام شود. بی شک لیست نهایی اعزامی به مسابقات آسیایی 2015 پس از بررسی نهایی درجلسه هفته آینده کمیته فنی معرفی می شوند و این لیست فقط بخاطر معرفی به ستاد برگزاری مسابقات آسیایی تایلند اعلام شده است.  
این دوره از رقابت‌های آسیایی قرار است از تاریخ 12 تا 21 شهریورماه در این کشور برگزار شود.

 

*با اعلام مسئولان فدراسیون وزنه‌برداری پس از سازماندهی کمیته‌های مختلف در فدراسیون وزنه‌برداری، قرار است تدوین آیین‌‌نامه‌های این کمیته‌ها نیز در دستور کار فدراسیون وزنه‌برداری قرار بگیرد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.