کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران با قراردادی یک ساله به ام‌صلال پیوست.

جزئیات قرارداد کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران با تیم قطری

به گزارش قدس آنلاین، آندرانیک تیموریان، هافبک و کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران با قراردادی یک ساله به مبلغ یک میلیون و 200 هزار دلار به عضویت باشگاه ام‌صلال درآمد.

ام‌صلال فصل گذشته پژمان منتظری را در اختیار داشت که این فصل این بازیکن ایرانی از این تیم جدا شده و راهی الاهلی شد. تیموریان نیز سابقه حضور در لیگ قطر و پوشیدن پیراهن الخریطیات را داشت و با امضای قرارداد با ام‌صلال دوباره به لیگ ستارگان قطر پیوست.

نکته قابل توجه اینکه در حالی آندو با این باشگاه قرارداد یک ساله امضا کرده است که مسئولان ام صلال اصرار داشتند تا آندو با آنها قراردادی 3 ساله‌ امضا کند که کاپیتان تیم ملی در واکنش به این درخواست به آنها اعلام می‌کند که این امر منوط به نیم فصل رقابت‌های فصل جدید شود تا در صورت رضایت طرفین از شرایط، قرارداد تیموریان با ام‌صلال دو سال دیگر تمدید شود.

همچنین قرار است تیموریان طی امروز و فردا به ایران بازگردد تا پس از انجام امور شخصی تا دو سه روز آینده دوباره راهی قطر شود.

پس از بازگشت تیموریان به قطر قرار است تیموریان در مراسم جشن پیراهن باشگاه ام‌صلال به صورت رسمی به هواداران این تیم معرفی شود.

ام صلال برای برپایی اردوی تدارکاتی پیش فصل قرار است راهی هلند شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.