شورای پروانه نمایش خانگی سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با ساخت 2 فیلم نامه موافقت کرد.

موافقت با ساخت 2 فیلم در شبکه نمایش خانگی


به گزارش قدس آنلاین به نقل از  ایرنا از روابط عمومی سازمان سینمایی، بر اساس جلسه اخیر شورای پروانه نمایش خانگی که با حضور اکثر اعضا برگزار شد، با ساخت فیلم نامه های قیچی به تهیه کنندگی احسان فولادی فر و به کارگردانی کریم لک زاده و عشق نیکان به تهیه کنندگی داریوش بابائیان و کارگردانی احمد تجری موافقت کرد.

 

**کشور غنا برای برگزاری مراسم روز قدس آماده می شود

رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران غنا اعلام کرد که این کشور با برنامه ریزهای در نظر گرفته شده و در دست اجرای خود به مناسبت روز جهانی قدس در ضمن گرامیداشت این روز بزرگ همگام با دیگر مسلمانان جهان در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهند کرد.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، طبق اعلام رایزنی فرهنگی ایران در غنا، برنامه اصلی روز قدس رایزنی فرهنگی ایران در تاریخ 17 تیر در منطقه تیچرز هال شهر آکرا، پایتخت غنا برگزار خواهد شد.

این برنامه با شرکت بیش از 450 تن از شخصیت ها و مقامات علمی فرهنگی غنا با سخنرانی سید حسن حیدری، سرپرست رایزنی فرهنگی و سلیمانی، سفیر ایران در غنا، سفیر فلسطین در غنا، رییس انجمن جامعه گرایان غنا، امام کل مسلمانان غنا و تعدادی از اساتید دانشگاهی و نیز عموم مردم برگزار خواهد شد.

برپایی «نمایشگاه عکس فلسطین» در کنار سالن اصلی همایش با همکاری سفارت فلسطین در غنا، دیگر برنامه ویژه روز قدس رایزنی فرهنگی کشورمان است که برگزار خواهد شد.

همچنین این رایزنی برنامه زنده رادیویی را به مدت یک ساعت تهیه و اجرا کرد که درباره روز قدس و مسائل کنونی جهان اسلام با تأکید بر فرقه های تکفیری که از سوی رژیم صهیونیستی و عربستان حمایت می شوند، پخش شد. این برنامه رادیویی با حضور چهار تن از کارشناسان مسایل اسلامی ـ بین المللی و به زبان محلی «هوسا» در بهترین ساعت پرشنونده عصر بر روی موج اف ام (پوشش تمام کشور غنا) پخش شد.

تهیه و انتشار یک مقاله تحلیلی با ترکیب موضوعات «روز قدس»، «پیام رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان» و «سخنرانی رییس جمهور درباره گروه های تکفیری در اندونزی» از دیگر اقدامات رایزنی فرهنگی ایران است. این مقاله با تصویر مقام معظم رهبری 2 روز پیش از روز قدس در روزنامه پر تیراژ «اینسایت» غنا چاپ خواهد شد.

از دیگر اقدامات این رایزنی می توان به تهیه، انتشار و توزیع سخنرانی مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه روز قدس سال گذشته بین 20 تن از ائمه جمعه شهر آکرا و 4 استان کشور غنا برای استفاده در نمازهای جمعه روز قدس اشاره کرد. همچنین این متن سخنرانی مقام معظم رهبری توسط ائمه جمعه سراسر غنا قرائت خواهد شد.

تهیه و پخش برنامه زنده رادیویی یک ساعته دیگر با موضوع بررسی ابعاد پیام مقام معظم رهبری خطاب به جوانان و نیز ارتباط آن با مسایل جهان اسلام و به ویژه مسأله فلسطین که با حمایت رایزنی فرهنگی ایران و با حضور سه کارشناس مسلمان و مسیحی غنائی به زبان محلی «هوسا» یک روز پیش از روز قدس روی آنتن خواهد رفت، از دیگر اقدامات این رایزنی برای بزرگداشت روز قدس در غناست.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.