رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مسئله هسته‌ای چه حل بشود چه نشود در اراده ملت ایران در حمایت از ملت فلسطین تغییری ایجاد نمی‌کند.


حل شدن یا نشدن مسئله هسته‌ای بر اراده ایران در حمایت از فلسطین تأثیر ندارد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی امروز سه‌شنبه در حاشیه نشست با فعالان آزادی قدس شریف که در محل کمیسیون تلفیق مجلس برگزار شد، در جمع خبرنگاران با تأکید بر اینکه مسئله فلسطین برای جمهوری اسلامی ایران یک موضوع استراتژیک است، گفت:  مسئله هسته‌ای چه حل بشود چه حل نشود در اراده ملت ایران در حمایت از ملت فلسطین تغییری ایجاد نمی‌‌کند.

وی خاطرنشان کرد: دفاع از ملت فلسطین به یک وظیفه اسلامی برمی‌گردد لذا برای ملت ایران همیشه یک هدف مقدس محسوب می‌شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را یادگار ارزشمند امام راحل و حاکی از نهایت تیزهوشی و فراست وی خواند و گفت: آنچه اهمیت دارد این است که علیرغم ضعفی که در سال‌های گذشته رژیم صهیونیستی بدان دچار شده است اما شرارت‌هایش در صحنه بین‌المللی و منطقه‌ای افزایش یافته است که این به ضعف کشورهای اسلامی مربوط می‌شود که مجال و فرصت برای این رژیم ایجاد می‌کنند.

وی با یادآوری دستپاچگی رژیم صهیونیستی در مسئله هسته‌ای ایران خاطرنشان کرد: مقامات این رژیم پابرهنه وارد بحث سیاسی شده و نگرانی و اضطراب خود را نسبت به موضوع هسته‌ای ایران اعلام کردند که نشان دهنده شرارت‌آمیز بودن رژیم اشغالگر قدس در همه عرصه‌هاست.

لاریجانی با اشاره به اینکه توافق هسته‌ای ایران در نگاه همه عقلای سیاست در منطقه و عرصه بین‌الملل موجب کمک به امنیت پایدار در منطقه است، گفت: این توافق به ضرر هیچ کشوری نیست و اضطراب رژیم صهیونیستی در این باره نشان می‌دهد که نسبت به هر گونه اقدامی که به نفع کشورهای اسلامی - به ویژه ایران که در مسئله فلسطین پیشگام است - باشد اضطراب دارد.

وی از دخالت‌ها و شرارت‌های مشهود رژیم اشغالگر قدس در عراق و سوریه و نیز تحریک کشورهای اسلامی برای ایجاد اختلاف میان آنان سخن گفت و اظهار داشت: ما در برابر یک رفتار شرارت‌آمیز از سوی این رژیم قرار داریم که در این ایام افزایش یافته است و در حقیقت با رفتار شرارت‌آمیزش در منطقه رژه می‌رود.

رئیس مجلس شورای اسلامی با ابراز امیدواری نسبت به با شکوه برگزار شدن راهپیمایی روز جهانی قدس در همه کشورها به ویژه ایران بزرگداشت این روز را نشان دهنده اراده قوی ملت ایران برای پاسداشت موفقیت‌های مجاهدانه مردم فلسطین خواند و گفت: مردم ایران با حضور یکپارچه در راهپیمایی روز قدس از ابتکار رهبر کبیر انقلاب اسلامی صیانت کرده و اراده قوی خود را به رژیم صهیونیستی نشان می‌دهند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.