جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در بیانیه‌ای از تمامی مسئولان دعوت کرد تا هم پای ملت انقلابی ایران و تمامی آزادگان جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند.

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از مسئولان و مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در بیانیه‌ای از تمامی مسئولان دعوت کرد تا هم پای ملت انقلابی ایران و تمامی آزادگان جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند.

در ابتدای بیانیه این تشکل دانشجویی آمده‌است: بار دیگر روز قدس، بعنوان یادگار و ابتکار تاریخی حضرت امام خمینی(ره) فرا رسید تا ملت ایران پیشاپیش همه آزادگان جهان بار دیگر فریاد برآورند که هنوز فلسطین پاره تن اسلام و نماد تقابل حق علیه باطل است. در طول سالیان متمادی، جنایات بی‌شرمانه رژیم غاصب و نامشروع صهیونیستی بویژه کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکان بی‌گناه، دل هر انسانی را به درد آورده است. رژیم اشغالگر قدس لکه ننگی‌ست بر روی زمین، که باید برچیده شود.

در ادامه تاکید شد: براستی اگر امروز جهان اسلام متحد نشود و انقلاب عظیمی را برای نابودی صهیونیسم جهانی و جاهلیت مدرن بر پا نکند، فردا در پیشگاه خدا و رسولش شرمنده نخواهد بود؟ آیا مسلمانان توانایی ایستادگی و متحد شدن در قبال جمعیتی کمتر از یک دویستم جامعه مسلمین را ندارند؟ آیا دولتمردان قابلی برای دفاع از حریت اسلامی وجود ندارد؟ قطعا در این میان، نخبگان و دانشجویان کشورهای اسلامی وظیفه سنگین‌تری دارند.

 جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران ادامه داد: روز قدس روز وحدت مسلمین است. در زمانه‌ای که از سوریه گرفته تا افغانستان و عراق و پاکستان و لبنان و فلسطین و بحرین و یمن مظلوم، از دست‌اندازی طمع‌کارانه و بی‌شرمانه ستمکاران در امان نیست، مسلمانان باید بیش از هر زمانی به یگانه راه خروج از این وضعِ اسف‌بار بیندیشند که همانا چیزی جز وحدت همة امت اسلامی حول کلمة حق «لا اله الّا الله و محمّد رسول الله» نیست. آنچه به تن جهان‌خوارانی که جز نابودی همه مسلمانان عالم و به انزوا کشاندن دین حق الهی هدفی ندارند، لرزه می‌افکند دیدن جامعة یکپارچه مسلمین است که با هوشیاری، توطئه‌های شوم دشمنان فتنه‌انگیز خود را نقش بر آب می‌کند و آرزوی جهاد با استکبار را درسر می‌پرورانند.

در ادامه تصریح شد: اما امروز هر چه افسوس بخوریم سزاوار است، چرا که بار دیگر شاهد هم کاسه‌گی آل سعود با شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل وحشی و غاصب، آن هم با هم پیمانی و سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر و کشورهای غربی، برای رسیدن به اهداف شوم خود در منطقه هستیم. امروز مظلومیت یمن نیز دست کمی از مظلومیت فلسطین ندارد. شکی نیست که امروز آل سعود همان آل یهود و اذناب صهیونیست‌ها هستند. وزارت امور خارجه نیز توجه داشته باشد، تمام توان دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران باید در خدمت مستضعفین جهان بخصوص مردم مظلوم فلسطین و یمن باشد.

این تشکل دانشجویی در ادامه این بیانیه تاکید کرد: دانشجویان ایران اسلامی نیز مانند همیشه آمادگی خود را برای نابودی اسرائیل و استکبار جهانی و برپایی عدالت در جهان اعلام می‌کنند.

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در پایان از تمامی مسئولان دعوت کرد تا هم پای ملت انقلابی ایران و تمامی آزادگان جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.