یازدهمین دوره مسابقات بین‌المللی کاراته جام وحدت و دوستی(کاپ ارومیه) از دوشنبه ۲۶ مردادماه به مدت پنج روز در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می‌شود.


برترین‌های کاراته جهان در ارومیه گرد هم می‌آیند

به گزارش فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، جواد سلیمی رئیس هیات کاراته آذربایجان غربی در همین ارتباط، گفت: یازدهمین دوره مسابقات بین المللی جام وحدت و دوستی(کاپ ارومیه) در بخش مردان و در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در استان آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.

وی افزود: این رقابت‌ها به همت استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی و با نظارت و همکاری فدراسیون کاراته همراه با جوایز نقدی(30 هزار دلاری) خواهد بود.

سلیمی گفت: کمیته برگزار کننده این مسابقات در آستانه برگزاری این رقابت ها از کل کشور های جهان برای حضور در این رویداد بین المللی دعوت به عمل آورده و بولتن نفیسی هم در 20 صفحه حاوی اطلاعات مرتبط با شرایط مسابقات تدارک دیده شده است.

رئیس هیات کاراته آذربایجان غربی با اشاره به حضور قطعی تیم های ملی کاراته کشورهای فرانسه، ترکیه، آذربایجان و مالزی در این رقابت ها تصریح کرد: از رییس فدراسیون جهانی کاراته و چندین شخصیت آسیایی و جهانی و چهار نفر از کنسول داوری کاراته جهان نیز برای حضور در این مسابقات بین المللی دعوت گردیده است.

سلیمی گفت: ثبت نام برای این دوره از رقابت‌ها علاوه بر اعلام آمادگی کشورها از طریق سایت بین المللی "اسپورت دیتا " نیز انجام می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.