هیات اقتصادی امارات در سفر سه روزه به ایران ظرفیت های مناطق آزاد ایران برای سرمایه گذاری تا یک میلیارد دلاری را بررسی می کنند.

امارات تا یک میلیارد دلار در مناطق آزاد ایران سرمایه گذاری می کند

به گزارش ایرنا، رییس شرکت« Dp World »امارات و هیات همراه و شرکای انگلیسی آن امروز سه شنبه از ظرفیت های بندری و اقتصادی مناطق آزاد انزلی، قشم و چابهار بازدید کردند.

این بازدید به دعوت اکبر ترکان مشاور رییس جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور از رییس شرکت اماراتی که مدیریت 65 بندر مهم دنیا و همچنین 11 منطقه آزاد در اروپا و آسیا از جمله منطقه آزاد جبل علی امارات را به عهده دارد به اتفاق هیات همراه در حال انجام است.

مشاور و مسوول امور ترانزیت مدیرعامل منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار در گفت و گو با ایرنا گفت: این هیات اماراتی در سفر سه روزه به ایران از مناطق آزاد انزلی، چابهار و قشم دیدن می کنند.

« محسن محمدی معین » افزود: این هیات اقتصادی اماراتی در این بازدیدها، ظرفیت های این مناطق را برای سرمایه گذاری حدود 500 میلیون تا یک میلیارد دلاری در این مناطق را بررسی خواهند کرد.

وی بیان کرد: این هیات اقتصادی را اکبر ترکان مشاور رییس جمهوری و پنج نفر از معاونان و مدیران شورای عالی مناطق آزاد کشور در سفر به انزلی ، چابهار و قشم همراهی می کنند.

اکبر ترکان دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران و جمعی از مدیران مناطق آزاد از دبی و بویژه منطقه آزاد جبل علی امارات بازدید کردند و این بازدید متقابل نیز حاصل رایزنی ها و افزایش تبادلات اقتصادی بین دو کشور در حال انجام است.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.