انتخابات

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد : ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی ، برخی از مناطق شمالی استانهای آذربایجانهای غربی و شرقی و اردبیل روز جمعه برای ساعات بعدازظهر بارش پراکنده باران همراه با وزش باد خواهند داشت .

بارش پراکنده در ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و برخی از مناطق شمالی

 روز شنبه بیستم تیرماه نیز علاوه بر ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی، استان سیستان و بلوچستان، بخش های شمالی استان هرمزگان و جنوب کرمان، ساعات بعدازظهر با رگبار پراکنده٬ باران و وزش باد مواجه خواهند شد.

همچنین وزش باد وگردوخاک در شرق و جنوب شرق کشور تداوم دارد که موجب کاهش دید و کیفیت هوا در این مناطق می شود. همچنین شمال استان سیستان و بلوچستان و منطقه زابل در برخی ساعات طوفان گرد و خاک رخ خواهد داد.

سازمان هواشناسی پیش بینی کرد : طی روزجمعه و شنبه مناطقی از غرب و جنوب غرب کشور برای ساعات بعدازظهر و اوایل شب وزش باد و گرد و خاک را خواهند داشت و قسمت های غربی خلیج فارس امروز مواج پیش بینی شده است.

آسمان پایتخت امروز کمی ابری در بعدازظهر رشد ابر در ارتفاعات و احتمال بارش پراکنده گاهی با وزش باد پیش بینی شده است و بیشینه هوای تهران 39 درجه بالای صفر مورد انتظار است و کمینه آن هم به 29 درجه بالای صفر خواهد رسید .

علاوه براین روز شنبه نیز آسمان تهران کمی ابری در بعدازظهر رشد ابر در ارتفاعات و احتمال بارش پراکنده کاهش وزش باد خواهد داشت که بیشینه و کمینه آن به ترتیب 40 و 28 درجه بالای صفر پیش بینی شده است .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.