انتخابات

قدس آنلاین- تبریز: جمعه ای که فریادهای مرگ بر اسرائیل مومنان روزه دار و تطهیر شده در دریای بی کران رحمت شبهای قدر گوش حامیان رژیم اشغالگر قدس را در هر جای جهان کر می کند.

جمعه "مرگ بر اسرائیل" در شهر خواهر خوانده غزه / پیشتازی مردم تبریز در صحنه دفاع از مستضعفان عالم

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، راهپیمایی روز جهانی  همزمان با شهرهای مختلف کشورمان و تعدادی زیادی از نقاط جهان برای سی و هفتمین سال پیاپی در تبریز و سایر شهرهای آذربایجان شرقی برگزار می شود.

این راهپیمایی که امسال با بیست و سومین روز از ماه مبارک رمضان تقارن یافته است جلوه ای زیبا از کنار هم قرار گرفتن عبودیت الهی در مراسمات احیای شب قدر و حمایت از مظلوم و تبری از یزیدیان زمان است.

آغاز راهپیمایی روز جهانی  در شهر خواهر خوانده غزه / ورود نخستین گروه های مردم به مسیرهای منتهی به مصلی اعظم امام خمینی(ره)

اقشار مختلف مردم خداجوی تبریز از دقایقی قبل با تجمع در مساجد و محلات مختلف شهر آماده پیوستن به دریای عظیم روزه داران حامی مردم مظلوم فلسطین هستند. نخستین گروه های مردم حرکت خود را از ابتدای مسیرهای نه گانه از جمله خیابان شهید بهشتی، خیابان دانشسرا و میدان فجر، چهارراه شریعتی و میدان ساعت آغاز کرده اند و هر لحظه مردم به شکل خانوادگی و یا در قالب گروهی از اعضای پایگاه ها و نهادهای مختلف خود را به مسیرهای اعلام شده می رسانند.

محدوده پایانی راهپیمایی و جایگاه در سه راه طالقانی مقابل مصلی اعظم امام خمینی با حضور عوامل مردمی آماده آغاز برنامه ها است. آماده سازی سیستم صوتی و پخش سرودهای حماسی در خصوص غزه و جریان منطقه ای مقاومت در حال انجام است.

 

حضور پرشور نوجوان ها در کنار خانواده شهدا و جانبازان

 

حضور خانواده های شهدا و ایثارگران دفاع م از نخستین دقایق راهپیمایی محسوس است. همچنین نوجوانان و جوانان تبریزی با شور و حرارت خاصی خود را به مسیرهای راهپیمایی می رسانند.

 

حضور روحانیون و طلاب و دانشگاهیان در مسیر میدان شهید بهشتی- میدان ساعت بیشتر به چشم می خورد. علاوه بر بانوانی که در کنار اعضای خانواده خود خود را به مسیرهای راهپیمایی رسانده اند. گروه هایی از راهپیمایی کنندگان خواهر در مسیرهای مختلف با سر دادن شعارهای ویژه ای حضور دارند.

 

حرکات نمایشی ورزشکاران بسیجی و رژه موتورسواران

 

برخی برنامه های حاشیه راهپیمایی نیز از نخستین دقایق به چشم می خورد. ورزشکاران بسیجی رشته های رزمی در چند نقطه از مسیرهای راهپیمایی به هنرنمایی و نمایش آمادگی خود می پردازند. دسته های موتورسوار نیز همچون سنوات گذشته در مسیرهای راهپیمایی مستقر شده اند.

 

نیروهایی از نهادهای مسئول همچون پلیس، اورژانس، آتش نشانی، هلال احمر و پلیس راهنمایی و رانندگی در نقاط مختلف از مسیرها مستقر شده و آماده خدمت رسانی به راهپیمایی کنندگان هستند.

 

سعودی - صهیونیست پیوندتان مبارک

 

صندوق های ویژه جمع آوری کمک های مردمی برای مردم مظلوم فلسطین و نیز صندوق جمع آوری کمک های مردمی برای ارسال کمک ها به شیعیان مظلوم یمن در چند نقطه از مسیر نصب شده اند.

 

شعار "مرگ بر اسرائیل" پرتکرارترین شعاری است که راهپیمایی کنندگان از نخستین دقایق سر می دهند. علاوه بر شعارهای معمول در راهپیمایی های روز ، شعارهای خودجوش مردم در مسیرهای ابتدایی راهپیمایی در حمایت از مردم مظلوم یمن و اعلام انزجار از کشار بیرحمانه ایشان توسط رژیم آل خلیفه با حمایت آمریکا و اسرائیل شنیده می شود و مترسکهایی از سران این رژیم سلفی و مرتجع در کنار مترسک هایی از سران صهیونیسم جهانی و حامیان مستکبرش برای آتش زده شدن به راهپیمایی آورده شده اند.

 

پیشتازی مردم تبریز در صحنه دفاع از مستضعفان عالم

 

در حالی که با نزدیک شدن به ساعت یازده صبح گروه های مختلف مردمی خود را با روش های مختلف به ابتدای مسیرهای نه گانه می رسانند؛ همچون سالهای گذشته مشکل کمبود پارکینگ به خصوص برای استقرار اتوبوس ها برای بازگرداندن مردم به چشم می خورد.

 

نمایشگاهی به همت شهرداری تبریز در میدان ساعت مقابل عمارت تاریخی شهرداری برپا شده است که با استقبال نسبتا گرم راهپیمایی کنندگان مواجه شده است. کانون پرورش فکری کودکانو نوجوانان نیز با برپا کردن چادر تلاش می کند برنامه هایی را برای کودکانی که همراه با خانواده های خود به این تجمع بزرگ آمده اند اجرا کنند.

 

به گزارش خبرنگاران اعزامی قدس از مسیرهای مختلف راهپیمایی همچون همه صحنه های انقلاب اسلامی این اقشار مردم و به خصوص مستضعفان هستند که پیشرو حضور در صحنه های انقلاب هستند.

 

عضو شورای شهر تبریز: روز  نماد مبارزه با استکبار جهانی است

 

لحظاتی قبل تعدادی از اعضای شورای اسلامی کلانشهر تبریز با حضور در مسیر میدان ساعت به راهپیمایی کنندگان روز  پیوستند.

 

حبیب شیری آذر، یکی از اعضای این شورا در گفتگو با خبرنگار قدس روز  را نماد مبارزه با استکبار جهانی به سردمداری آمریکا و اسرائیل خوانده و گفت: ملت بزرگ ایران با حضور حماسی در این راهپیمایی جنایات صهیونیسم جهانی را محکوم می کند.

 

وی همچنین اظهار داشت: جهان بداند ملت ایران ملتی صلح طلب و مدافع حقوق بشر واقعی است.

 

حضور مسئولان فعلی و پیشین در بین راهپیمایی کنندگان

 

حضور تعدادی از مسئولان پیشین دستگاه های اجرایی آذربایجان شرقی در بین جمعیت مشهود است. فیروز رضائی، مدیرکل پیشین آموزش و پرورش و علی داننده، مدیرکل پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله حاضران در راهپیمایی روز  تبریز هستند.

 

مدیران برخی دستگاه ها نیز با همراهی همکاران خود به شکل دسته جمعی به خیل مردم راهپیمایی کننده می پیوندند. جایگاه راهپیمایی واقع در سه راهی مصلی آماده برگزاری برنامه های پیش بینی شده می شود.

 

تراکتوری ها به راهپیمایی کنندگان روز  پیوستند

 

بازیکنان و کادر مدیریتی تیم فوتبال باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز دقایقی قبل به جمع راهپیمایی کنندگان روز  تبریز پیوستند تا در ابراز حمایت از مظلومان عالم به خصوص فلسطین گرفتار در دست اسرائیل غاصب همپای مردم باشند.

 

از ساعت یازده و سی دقیقه مراسم جایگاه با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد. این در حالی است که گزارش خبرنگاران اعزامی قدس از حضور پرشور اقشار مختلف مردم در مسیرهای مختلف منتهی به مصلی اعظم امام خمینی خبر می دهد.

 

تاکید مردم تبریز بر حفظ دستاوردهای هسته ای در توافق عزتمند

 

سر داده شدن شعارهایی در حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای و تاکید بر لزوم حفظ حقوق و دستاوردهای هسته ای کشورمان در قالب خطوط قرمز مشخص شده از دیگر موارد قابل ذکر در راهپیمایی روز  تبریز است.

 

آیت الله آل هاشم، امام جمعه موقت تبریز و صادق نجفی، شهردار تبریز و رئیس اطلس شهرهای اسلامی جهان با پیوستن به جمع راهپیمایی کنندگان در جایگاه مستقر شدند.

 

در حالی که برنامه های جایگاه ادامه می یابد لحظه به لحظه گروه های دیگری از مردم خود را از مسیرهای نه گانه به مقابل جایگاه می رسانند.

 

نصرتی: اسرائیل نابود شدنی است

 

محمدعلی نصرتی، مشاور استاندار و دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر در گفتگو با خبرنگار قدس در حاشیه این راهپیمایی با بیان اینکه روز  یادگار امام راحل است که امروز جهنی شده است و همه ملتهای حق طلب بر علیه استکبار حرکت می کنند؛ اظهار داشت: وظیفه انسانی حکم می کند نسبت به جنایات هولناک اسرائیل غاصب حساسیت نشان داده و حمایت ود از مظلومان را اعلام کنیم.

 

وی افزود: در صورت اتحاد مسلمین رژیم صههیونیستی راهی جز نابودی ندارد.

 

شهردار تبریز: جنایات آمریکا و اسرائیل فراموش شدنی نیست

 

نجفی، شهردار تبریز نیز به خبرنگار قدس گفت: هرجای جهان که استعمارگر هست مبارزه و استقامت نیز هست.

 

وی تصریح کرد: جنایات آمریکا و استکبار غیرقابل فراموشی است و هرکس که بر خلاف این اعتقاد دارد از اهداف انقلاب دور است.

 

رئیس دانشگاه آزاد: باید مقابل زورگویی مستکبرین ایستاد و مقاومت کرد

 

سید جواد انگجی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی که در معیت دانشگاهیان به جمع راهپیمایی کنندگان روز  تبریز پیوسته در گفتگو با خبرنگار قدس تصریح کرد: هر گوشه ای از جهان که بنگریم آثار و نشانه های جنایات آمریکا دیده می شود و این جنایات فراموش شدنی نیستند.

 

وی تعامل ملت ایران با کشورهای جهان را تعامل دوطرفه دانسته و گفت: مسئولین کشورمان باید در مقابل زورگویی های مستکبرین جهان و زورگویان جهانخوار ایستاده و مقاومت کنند.

 

عطش روزه داری چله تابستان هم مانع از حضور مردم تبریز در راهپیمایی روز  نشد

 

گزارش خبرنگاران قدس از مسیرهای راهپیمایی راس ساعت 12 ظهر نشانگر حضور مثال زدنی مردم در این راهپیمایی است. مسیر میدان ساعت تا مقابل مصلی و چهارراه شریعتی تا مقابل مصلی بیشترین حضور مردم را تجربه می کنند.

 

ششگلانی: ملت ایران از هر حرکتی در حمایت از مظلومان حمایت می کند

 

جواد ششگلانی، عضو شورای شهر تبریز و رئیس هیئت فوتبال آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار قدس در حاشیه راهپیمایی، با بیان اینکه تقابل حق و باطل پایانی ندارد؛ اظهار داشت: جنایات آمریکا علیه ملت های جهان و جنایات اسرائیل غاصب نمونه ای از تحرکات جریان باطل است که امکان ندارد ملت ما آنها را ندادیده بگیرد.

 

وی افزود: حق و باطل هیچ گاه جمع پذیر نیستند. ششگلانی گفت: هر حرکتی در دفاع از مظلومان جهان مرود حمایت ما ملت ایران خواهد بود.

 

کاظم شهریاری، مدیر رسانه ای تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که به همراه تعدادی از بازیکنان و عوامل این باشگاه در جمع راهپیمایی کنندگان روز  حاضر شده بود در گفتگو با خبرنگار قدس با اشاره به لزوم حمایت مردمی از مظلومان عالم و به خصوص مسلمان مظلوم در فلسطین و دیگر نقاط منطقه گفت: مردم کشورمان نشان داده اند پشتیبان ولایت و مطیع اوامر رهبری هستند. این حضور پرشور نیز نشانگر همین مسئله است.

 

وی ظهور منجی عالم بشریت را پایانی بر ظلم ها و جنایات مستکبران جهان توصیف کرده و گفت: تا استقرار حکومت مهدوی مبارزه بر علیه ظالم ادامه خواهد داشت.

 

*مصلی اعظم امام خمینی تبریز مملو از جمعیت

بر اساس گزارش خبرنگاران اعزامی قدس از ساعت دوازده و پانزده دقیقه با حضور رهپیمایی کنندگان در داخل مصلی اعظم امام خمینی برنامه ها از جایگاه نماز جمعه ادامه می یابد.

 

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش جمهوری اسلامی سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه خواهد بود. نماز جمعه نیز به امامت آیت الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه اقامه خواهد شد.

 

قرائت بیانیه پایانی راهپیمایی نیز از دیگر برنامه ها خواهد بود.

گزارش قدس می افزاید همچون هفته های اخیر که تعدادی از نمازگزاران جمعه جایی برای نشستن در داخل مصلی اعظم امام خمینی تبریز نمی یافتند؛ امروز نیز ظرفیت مصلی کفاف حاضران را نداده و موکت هایی برای نشستن در محوطه مصلی پهن شده اند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: مسئله فلسطین با توطئه دشمن رو به فراموشی بود که با گسترش انوار انقلاب اسلامی به  مسئله نخست جهان اسلام  تبدیل شد

حجت الاسلام آل هاشم در سخنرانی خود اظهار داشت: سازمان های بین المللی در برابر جنایت های ضدبشری صهیونیستها سکوت کرده و هیچ اقدام موثری انجام نمی دهند.

وی افزود: مسئله فلسطین با توطئه های دشمنان روبه فراموشی می رفت که با پیروزی انقلاب اسلامی و گسترش انوار تابناک آن موضوع احیا شده و به مسئله نخست مسلمانها تبدیل شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش روز  را حرکتی برای حفظ امنیت منطقه و مافع جهان اسلام خوانده و گفت: استکبار جهانی با نمام توان در حمایت از صهیونیسم پلید تلاش می کند.

 

 

بانگ تکبیر در حمایت از قطعنامه پایانی راهپیمایی

بر اساس گزارش خبرنگار قدس پس از اقامه نماز جمعه حاضران با سر دادن شعارهای الله اکبر حمایت خود را از قطعه نامه پایانی این راهپیمایی به شرح ذیل اعلام کردند:

سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَى بِعَبْدِهِ لَیْلًا مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الأَقْصَى الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ البَصِیرُ  (سوره اسراء آیه 1)

حمد و سپاس بی کران خداوند سبحان را که به ما توفیق داد تا با درک ماه مبارک رمضان و لیالی نورانی قدر، به یُمن میراث گرانقدر و تاریخ ساز حضرت امام خمینی(ره)، با حضور حماسی و با شکوه در آزمون سترگ و آوردگاه بزرگ "روز جهانی " نمایش دشمن شکن حمایت ملت ظلم ستیز ایران اسلامی از آرمان  شریف و انتفاضه ملت مظلوم فلسطین و نیز جبهه مقاومت اسلامی از سواحل مدیترانه تا کرانه¬های دریای سرخ و خلیج عدن را در معرض دید جهانیان قرار دهیم و با مشت های گره کرده بار دیگر نابودی رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی و بیزاری از جبهه سلطه و استکبار و جاهلیت مدرن را فریاد زنیم.

اکنون با گذشت 36 سال از ابتکار معجزه گون و اقدام راهبردی معمار کبیر انقلاب اسلامی و در ادامه راهبری داهیانه و مدبرانه خلف صالح و شایسته ایشان حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)، آرمان آزادی بیت الم و رهایی ملت مظلوم فلسطین فراتر از مرزهای جهان اسلام، آزادیخواهان و حق طلبان در اقصی نقاط عالم را با خود همراه ساخته و با رنگ باختن رؤیای صهیونیستی "اسرائیل از نیل تا فرات" و تحقق "خاورمیانه بزرگ" و امپراتوری رسانه های غربی ـ صهیونیستی در اجرای منویات و خطاهای محاسباتی سردمداران جنگ افروز و فتنه¬گر بلوک سلطه و استکبار از طریق برجسته سازی فتنه داعش و جنگ افروزی تروریست های تکفیری در عراق و سوریه و تجاوز آل سعود به یمن و در عرصه تأثیر گذاری بر جریان سیال مقاومت و وحدت امت اسلامی و نیز تضمین امنیت برای اسرائیل غاصب، شکست های سختی را متحمل شده اند و در حال پذیرش نشانه های عبور هوشمندانه و مقتدرانه ملت ایران از پیچ بزرگ تاریخی و بازیگری در ساختار و هندسه قدرت شده اند، ما ایرانیان روزه دار با تضرّع به درگاه خداوند متعال و امید به عنایات حضرت ولی عصر(عج) و الهام از آموزه های جاودان بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی، که با لبیک به ندای ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در این راهپیمایی پر شور و با عظمت حضور یافته ایم با تأکید بر اینکه "روز ، روز اسلام و فریاد بیداری و مقاومت اسلامی و نماد وحدت و همبستگی آحاد مسلمین اعم از شیعه و سنی در حمایت از فلسطین مظلوم و تجلی بخش گفتمان انقلاب اسلامی در مقیاس جهانی است" مواضع خود را با بانگ‌رسای توحیدی" الله‌اکبر" و " خامنه‌ای رهبر" به جهانیان اعلام می‌داریم:

1ـ ملت روزه دار و انقلابی ایران اسلامی، آزادی بیت الم ـ قبله نخستین مسلمین ـ و رهایی ملت مظلوم و  بی دفاع فلسطین از سلطه اشغالگران صهیونیست را آرمان بلند انقلاب اسلامی و راهبرد سرنوشت ساز حضرت امام راحل(ره) و خَلف صالح و حکیم ایشان مقام عظمای ولایت و رهبری(مدظله العالی) برای جهان اسلام و رمز دستیابی به وحدت آحاد مسلمین دانسته و تمامی ظرفیت ها و فرصت های مادی و معنوی خود را مشتاقانه و فداکارانه در حمایت و پشتیبانی از انتفاضه فلسطین و مقاومت اسلامی به کار خواهد گرفت.

2ـ ملت مسلمان ایران اسلامی، مسأله¬ی فلسطین و آزادی  شریف و تلاش برای محو غدّه سرطانی اسرائیل را همچنان اولویت اول جهان اسلام دانسته و با محکوم کردن هر گونه اقدامی که بخواهد تمرکز امت اسلامی را از موضوع فلسطین منحرف سازد، به جهانیان اعلام می دارد که تنها راه حل مسأله فلسطین بازگشت آوارگان فلسطینی از اقصی نقاط دنیا و برگزاری همه پرسی فراگیر و آزاد برای تعیین آینده این کشور با اراده آنان بوده و هر گونه راه حل دیگر را محکوم به شکست و فرصت سازی برای ادامه حیات رژیم جعلی و جلاد صهیونیستی و تضییع حقوق مسلّم مردم فلسطین می داند.

 

3ـ ملت ظلم ستیز ایران، جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی و تلاش شیطانی برای یهودی سازی سرزمین های اشغالی و نابودی نمادهای هویت ملی و تاریخی فلسطین که متأسفانه در شرایط پر چالش امروز منطقه در سکوت و بی توجهی محض و مضاعف مجامع جهانی مدعی حقوق ملت ها و همراهی خیانت بار و خباثت آمیز برخی دولت های عربی ـ اسلامی صورت می پذیرد را شدیداً محکوم نموده و از سازمان ها و نهادهای بین المللی و منطقه ای اتخاذ مواضعی قاطع و عملی  برای جلوگیری از اجرای توطئه های خطرناک رژیم صهیونیستی را خواستار می باشد.

 

4ـ ملت موحد و متحد ایران، فتنه داعش و تروریست های تکفیری در عراق، سوریه، لیبی و جنایات وحشیانه رژیم متجاوز آل سعود علیه مردم مظلوم یمن را جنگ های نیابتی و نقشه مشترک آمریکا، رژیم صهیونیستی و ارتجاع منطقه برای ایجاد شکاف و تفرقه بین مسلمین و  امنیت سازی برای رژیم صهیونیستی اسرائیل دانسته و اعلام میدارد که امت اسلامی با تبعیت از تعالیم قرآن کریم و پیامبر اعظم(ص) و ایستادگی در برابر اینگونه توطئه های شیطانی، اجازه نخواهند داد تا دشمنان اسلام با مسئله سازی های انحرافی، ظرفیت های انقلابی جهان اسلام را قربانی منافع صهیونیست های خبیث و قدرت های استکباری نمایند.

 

5ـ ملت یکپارچه و متحد ایران اسلامی، وحدت، همگرایی و یکپارچگی گروههای فلسطینی برابر رژیم صهیونیستی را از مهم ترین الزامات و مؤلفه های دستیابی به آرمان آزادی  شریف و اخراج اشغالگران صهیونیست از سرزمین م فلسطین دانسته و ضمن حمایت از خط مقاومت و انتفاضه علیه رژیم جلاد و کودک¬کش صهیونیستی از همه جریان های فلسطینی به ویژه حماس و فتح انتظار دارد با هوشمندی و هوشیاری اجازه ندهند دشمنان ملت فلسطین با ترفندها و حیله گری های شیطانی ظرفیت ها و فرصت های راهبردی فراروی جبهه ضد صهیونیستی را تضعیف و مخدوش سازند.

 

6ـ ملت انقلابی و مجاهد ایران اسلامی، ضمن محکوم نمودن کشتار زنان و کودکان و مردم بی دفاع و مظلوم یمن توسط رژیم متجاوز آل سعود، به سران برخی کشورهای اسلامی منطقه که خود را آلت دست آمریکا و بازیچه¬ی صهیونیست ها قرار داده اند هشدار می دهد که خدمت به دشمنان قسم خورده اسلام عزیز و ایجاد تفرقه در صفوف مسلمین، به غیر از خواری و ذلت و شکست ثمری برای حاکمان وابسته و خود فروخته نخواهد داشت.

 

7ـ ملت روزه دار و مسلمان ایران،  با ستایش و تقدیر از ایستادگی و مقاومت مردم غیرتمند عراق، سوریه و یمن در مقابل فتنه تروریسم تکفیری و سلفی و دسیسه های شیطانی و تفرقه‌انگیز قدرت‌های مداخله‌گر استکباری و نیز با تحسین نقش آفرینی های مرجعیت دینی و شخصیت های تأثیرگذار برای آگاهی بخشی به امت اسلامی و خنثی سازی توطئه های دشمنان اسلام در اختلاف افکنی بین شیعه و سنی و تصویر سازی جنگ های مذهبی، از آحاد امت اسلامی می خواهد با تقویت اتحاد و اتفاق، ضمن استحکام و پایداری جبهه ضد تروریسم و برادر¬کشی، نقشه های شوم دشمنان را خنثی و شکست قطعی عوامل مزدور و وابسته به آنان را در این عرصه رقم زنند.

 

8ـ ملت انقلابی و با بصیرت ایران، ضمن حمایت از انقلاب های مردمی ملت های منطقه و تأکید بر خاموشی ناپذیری شعله های دشمن سوز بیداری اسلامی، جنایات آل خلیفه و آل سعود علیه شیعیان مظلوم و علمای انقلابی بحرین و حجاز و نیز اقدامات وحشیانه علیه مردم میانمار، پاکستان، افغانستان، لیبی و دیگر بلاد اسلامی را که متأسفانه در سکوت مرگبار مدعیان حقوق بشر صورت می پذیرد را نقشه شیطان بزرگ و سناریوی دشمنان اسلام برای تأمین اهداف و منافع نامشروع استعمارگران دانسته و آن را به شدت محکوم می نماید.

 

9ـ ملت مسلمان و حق شناس ایران اسلامی، حضور حماسی، انقلابی و پرشور خود در این راهپیمایی بزرگ و سراسری را تجلی وحدت و انسجام ملی و مظهر همدلی و همزبانی دولت و ملت در موضوع مذاکرات هسته ای با گروه 1+5 دانسته و با حمایت از تیم مذاکره کننده ی هسته ای کشور از آنان می خواهیم ضمن تمرکز و پای بندی به خطوط قرمز اعلام شده توسط مقام معظم رهبری برای تحقق مصالح و منافع ملی و حقوق هسته ای ایران عزیز، قاطعانه در برابر زیاده خواهی ها و مطالبات استکباری مقاومت و ایستادگی نمایند.

 

10ـ امت ولایت مدار ایران اسلامی، حضور حماسی و دهها میلیونی در این راهپیمایی سراسری را نماد وحدت و اراده ملی و فرصتی ارزشمند برای ابلاغ قاطعانه پیام های راهبردی خود به دشمنان انقلاب اسلامی بویژه آمریکای عهد شکن، حیله گر و غیر قابل اعتماد و رژیم جلاد و کودک¬کش صهیونیستی دانسته و به آنان هشدار می دهیم که از اقدامات تهدید آمیز علیه جمهوری اسلامی دست برداشته و با عبرت از حقایق تاریخی 37 سال گذشته در برابر عظمت و اقتدار خیره کننده ملت ایران و نیروهای مسلح مقتدر و شجاع کشور که با اشاره ولی امر مسلمین و فرمانده معظم کل قوا امام  خامنه ای عزیز(مدظله العالی) آماده پاسخ های سخت و پشیمان کننده به اردوگاه بدخواهان میهن اسلامی هستند، سر تعظیم فرود آورند.

 

 وَلَیَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن یَنصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزیزٌ

 

والسّلام علیکم و رحمه الله و برکاته

 

جمعه نوزدهم تیرماه 1394 هجری شمسی

 

مصادف با بیست سوم رمضان المبارک 1436 هجری قمری

 

برابر با دهم جولای 2015 میلادی

 

گزارش قدس می افزاید؛ تعداد زیادی از راهپیمایان روز  تبریز پس از اقامه نماز جمعه و نماز جماعت عصر برای شرکت در مراسم قرائت جز بیست و سوم از قرآن کریم در مصلی باقی مانده و برخی نیز مصلی را به سمت منازل خود ترک کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.