۲۸ دی ۱۳۹۰ - ۲۳:۳۱
کد خبر: 29483
اخبار ویژه روزنامه قدس

 


قرارداد همکاری دختر امیر قطر با ایران
فارس - مسعود شریفی مدیر کاخ گلستان از امضای تفاهمنامه همکاری با دختر امیر قطر برای برپایی نمایشگاه های «مرقع گلشن» در آلمان، قطر و ایران خبر داد.

مطهری: نظر قطعی بزودی اعلام می شود
مهر- علی مطهری با اعلام اینکه از پاسخ نمایندگان رئیس جمهور در کمیسیونهای تخصصی نسبت به 5 سؤال قانع نشدم گفت: نظر قطعی همه امضا کنندگان طرح سؤال از رئیس جمهور پس از جلسه ای در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.


درخواست برای تغییر نام سایت نطنز
الف - بسیج دانشجویی دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران از سازمان انرژی اتمی ایران خواست ضمن فراهم آوردن تمهیداتی برای دیدار بازرسان آژانس اتمی با خانواده شهدای علمی، نام سایت هسته ای نطنز را به نام شهید احمدی روشن تغییر دهد.


احتمال تحویل سامانه اس300 به ایران
ایرنا - ایگور کوروتچنکو عضو هیأت رئیسه شورای اجتماعی وزارت دفاع روسیه و از کارشناسان برجسته نظامی این کشور از احتمال تحویل سامانه پدافند هوایی اس300 به ایران خبر داد.


حدادیان:رئیس جمهور ازمن شکایت کرده
نسیم - سعید حدادیان از مداحان مشهور کشور گفت: رئیس جمهور هم از من شکایت کرده است و آنها با شیوه صحبت ما مشکل دارند؛ در حالی که ما از ادبیات خود احمدی نژاد پیروی کرده ایم.


درباره تخلفات جاسبی به نتیجه نهایی نرسیده ایم
فارس - حجة الاسلام محمدابراهیم نکونام رئیس کمیسیون اصل نود مجلس با بیان اینکه دانشگاه آزاد از گذشته در این کمیسیون پرونده داشته، گفت: در مورد تخلفات جاسبی به نتیجه نهایی نرسیده ایم.


افروغ: متن کامل مصاحبه ام را منتشر می کنم
خبرآنلاین - عماد افروغ در یادداشتی ضمن انتشار متن کامل سخنان خود در برنامه زنده تلویزیونی «پارک ملت» به سخنان یک نماینده و نایب رئیس مجلس واکنش نشان داد.
وی در این یادداشت آورده است: فرصت را مغتنم می شمرم و با غسل شهادت، عین گفتگوی حضوری خود در برنامه پارک ملت به منظور استفاده از تحلیل ها و نقدهای عالمانه و به منظور جلوگیری از سواستفاده برخی از فتنه جویان، متحجران و سنگ اندیشان، متوهمان و دوستداران هیجانات کاذب و کاسبان و کرکسان فتنه، بویژه در آستانه انتخابات را در اختیار رسانه ها قرار می دهم و البته پی گیر قرائت جوابیه خود از تریبون مجلس هم هستم.


متکی:«سؤالات غیر سنگالی» را پاسخ می دهم!
تابناک - منوچهر متکی در همایش جبهه متحد اصولگرایان در هرمزگان در بخش پرسش و پاسخ که مدیریت آن به عهده حجة الاسلام جلالی بود، در ابتدای سخنان خود به شوخی گفت، بنده تنها «سؤالات غیرسنگالی» را پاسخ می دهم.


«بیداری یک ملت » پخش می شود
شبکه خبر - «بیداری یک ملت» کاری از گروه سیاسی شبکه خبر به تهیه کنندگی مهدی رفیعی از شبکه خبر پخش می شود.


یادداشت روزنامه کویتی درباره رهبر انقلاب
فردا - بتازگی روزنامه کویتی «الدار»، طی یادداشتی به نقش رهبر انقلاب اسلامی در جریانات سیاسی و مذهبی پرداخت و نوشت: آیة ا... امام خامنه ای نقش ویژه ای در خاموش کردن فتنه های مذهبی، حمایت از جنبش های انقلابی و نیز مقابله با مستکبران دارد.


انتشار عکس مهندسان ایرانی ربوده شده در سوریه
پانا- برای نخستین بار عکسی از مهندسان ایرانی ربوده شده در شهر «حمص» سوریه منتشر شد.این عکس در یک نشریه فرانسوی زبان منتشر شده است.


اتهام جدید جمهوری آذربایجان علیه ایران
خبر آنلاین - بتازگی جمهوری آذربایجان در ادعایی عجیب ایران را مسوول حملات سایبری اخیر به سایتهای خود دانسته است.

درخواست صهیونیستها از آنجلینا جولی
فارس - یک نشریه صهیونیستی از درخواست مقامات صهیونیست از آنجلینا جولی برای ساخت فیلمی سفارشی با موضوع منازعه اسرائیل و فلسطین خبر داد.


رسانه های بیگانه نگران مشارکت مردم در انتخابات
بولتن نیوز - جریانها و گروه های سیاسی مخالف جمهوری اسلامی از جمله رسانه های بیگانه در آستانه انتخابات مجلس آینده برای تحت تأثیر قرار دادن اراده مردم جهت شرکت در انتخابات، به شکل همه جانبه تلاش می کنند در این اراده جمعی تزلزل ایجاد کنند.


مردم آلمان مخالف حمله به ایران
پرس تی وی - نظرسنجی جدید نشان می دهد، بیشتر مردم آلمان مخالف مشارکت کشورشان در حمله احتمالی رژیم صهیونیستی به تاسیسات هسته ای ایران هستند.


شناسایی 200 پیرو فرقه بهایی
تابناک - خبرها حاکی است که تاکنون 200 پیرو فرقه بهائیت در شهرستان بهار (همدان) شناسایی شده اند.


تکذیب شایعه سوء قصد به هاشمی
تابناک - روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، شایعه سوء قصد به جان آیة ا... هاشمی رفسنجانی را تکذیب کرد.به تازگی برخی رسانه های وابسته به ضد انقلاب مدعی شدند که روز دوشنبه هفته جاری، یک موتورسوار به سمت خودرو آیة ا... هاشمی رفسنجانی تیراندازی کرده و گریخته است!


حراج ساختمان وزارت سابق رفاه توسط مالک
مشرق - عبدالرضا شیخ الاسلامی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از برنامه حراج ساختمان وزارت سابق رفاه در میدان ونک تهران از سوی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (مالک اصلی) خبر داد و گفت: بزودی اموال مازاد وزارت جدید تعیین تکلیف می شود.


این افرادغیراصلاح طلب هستند
مشرق - صادق زیباکلام، عضو هیأت علمی دانشگاه تهران گفت:من افرادی مثل تابش، علیخانی و کواکبیان را اصلاح طلب نمی دانم، آنها غیراصلاح طلب هستند.


قتل دانشجوی ایرانی در تگزاس
فارس - یک دانشجوی ایرانی رشته پزشکی در تگزاس آمریکا، به ضرب گلوله افراد ناشناس به قتل رسید.


صدور حکم دستگیری 120 عضو منافقین
ایسنا - نوری مالکی نخست وزیر عراق با تاکید بر تصمیم کشورش برای اخراج گروهک منافقین و پایان دادن به این مساله، از صدور حکم دستگیری 120 عضو این گروهک که تعدادی از آنها هنوز در پادگان اشرف مستقر هستند، خبرداد.


نامه کادر پروازی هما به بان کی مون
قدس آنلاین - کادر پروازی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در نامه ای به دبیرکل سازمان ملل از سکوت وی در قبال اعمال تحریمها علیه ملت ایران انتقاد کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.