قدس آنلاین- تبریز: رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: نحوه تعامل اعضای شورا با یکدیگر و همچنین نحوه ارائه تذکر، طرح سوال و یا پیگیری عملکرد شهرداری در قانون مشخص شده است.

سعی کنیم شورا بدون حاشیه اداره شود/ مناقشه بر سر سفرهای خارجی و مشاوران در شورای شهر تبریز بالا گرفت

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، شهرام دبیری در ابتدای جلسه امروز شورا ضمن گرامیداشت روز بهزیستی از خدمات و تلاشهای سازمان بهزیستی با توجه به فعالیتهای گسترده ای که بر عهده دارد تقدیر کرد و ابراز داشت: مبلغ یک میلیارد تومان در بودجه امسال برای حمایت از اقشار آسیب پذیر در نظر گرفته شده که امیدواریم با هزینه کردن آن بخشی از مردم بی بضائت مورد حمایت قرار گیرند.

وی در ادامه از سخنرانی شهردار تبریز در سازمان ملل تشکر کرد و ادامه داد: باید تلاش کنیم تا دبیرخانه اطلس شهرهای اسلامی در تبریز دایر گردد.
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه تمام ارتباط ما در قانون پیش بینی شده است ادامه داد: تمام موارد مربوط به سوال، تذکر و نظارت بر عملکرد شهرداری در قانون وجود دارد و بر این اساس باید عمل کنیم و به حاشیه کشیده شدن شورا جلوگیری کنیم.
دبیری با تاکید بر اینکه هر کس هر جا می تواند جلسه تشکیل دهد ابراز داشت: در خصوص دفتری که برای مشاوران شورا در نظر گرفته شده است، هیچ هزینه ای از طرف شورا و شهرداری برای آن نشده است.
وی ادامه داد: در این دفتر هیچ کار خلاف قانون صورت نمی گیرد ولی هر کس هر اطلاعاتی درباره تخلفات این دفتر یا محل های دیگر دارد به مراجع قانونی ارائه کند.
وی در پایان به مسائل مربوط به سفرهای خارجی اعضای شورا اشاره نمود و درخواست کرد: هر کس از اعضای شورا قصد سفر خارجی به صورت شخصی را دارد می تواند هر طور میخواهد سفر کند ولی در خصوص سفرهایی که به صورت ماموریت از طرف شورا است تشریفات لازم را حتما انجام بدهد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.