انتخابات

ارتش و نیروهای بسیج مردمی عراق امروز (دوشنبه) ساعاتی پس از آغاز عملیات آزادسازی استان الانبار، ۲ منطقه را در استان الانبار از اشغال گروه تروریستی داعش آزاد کردند.

دو منطقه در استان الانبار عراق از چنگ داعش آزاد شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری ایرنا،  یک فرمانده عراقی در این باره به خبرگزاری فرانسه گفت: نیروهای امنیتی توانستند به پیشروی خود در استان الانبار واقع در غرب ادامه داده و مناطق البوشجل و الشیحه را نزدیک خالدیه و حدفاصل صقلاویه و رمادی آزاد کنند.

وی ادامه داد که محاصره تروریست های داعش در شهر اشغال شده فلوجه به ثمربخش بودن این عملیات کمک شایانی کرد.

ابراهیم الفهداوی یکی از مقام های ارشد منطقه خالدیه نیز موفقیت عملیات آزادسازی دو منطقه مذکور واقع در دره فرات را تایید کرد.

ستاد فرماندهی مشترک عملیات عراق ساعت 5 بامداد امروز (دوشنبه) با صدور بیانیه ای خبر آغاز عملیات آزادسازی استان الانبار را اعلام کرد اما تاکنون جزییات چندانی در خصوص این عملیات منتشر نشده است.

بر اساس این بیانیه، نیروهای مسلح، بسیج مردمی (حشد الشعبی)، نیروهای عملیات ویژه، پلیس فدرال و نیروهای مردمی قبیله ای در عملیات مذکور مشارکت دارند و به سوی اهداف تعیین شده در حال پیشروی هستند.

حشد الشعبی اعلام کرد که نیروهایش به سوی شمال شرقی فلوجه که مقر داعش محسوب می شود در حال حرکت هستند. این شهر در اوایل سال 2014 به اشغال داعش درآمد.

ارتش و نیروهای مردمی عراق چند ماه است که در حال مبارزه با تروریست های داعش در اطراف فلوجه و رمادی هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.