پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین – جمعی از سپرده گذاران موسسه میزان با حضور درمقابل شعبه مرکزی این موسسه مالی منحل شده با نصب پرده نوشته ای اعلام کردند تا زمان رسیدگی به وضعیت سپرده گذاران اعتصاب غذا خواهند کرد.

اعتراض  سپرده گذاران موسسه میزان وارد مرحله جدیدی  شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عصر امروز جمعی از سپرده گذاران موسسه منحل شده میزان با حضور درمقابل شعبه مرکزی این موسسه در میدان جانباز مشهد با نصب پرده نوشته ای ضمن اعتراض به روند رسیدگی به وضعیت سپرده گذاران این موسسه اعلام   کردند که تا زمان رسیدگی به وضعیت سپرده های خود دست به اعتصاب غذا خواهند زد .

این گروه اعتقاد دارند که هیات تسویه نتوانسته خواسته های سپرده گذاران این موسسه را براوده کندو انها نتوانسته اند به حق وحقوق خود که از این موسسه طلب دارند برسند و شکایت و اعتراض انها به مقامهای مسوول نیز ثمری نداشته است بنابراین راهی جز اعتراض با اعتصاب غذا برایشان باقی نمانده است .

شایان ذکراست درپی منحل شدن موسسه  میزان گروهی تحت عنوان هیات تسویه از سوی دستگاه قضایی برای بازپرداخت سپرده های مردم تشکیل شده و به دنبال پرداخت وجوه سپرده گذاران است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 18
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    27 0
    راه حل خوبیه بذارین رسانه ای بشه . با این بی تدبیری وبیفکری مسئولین وبانک مرکزی تواین دولت مثلا تدبیر
  • حسین IR ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    26 0
    دریغ از ذره ای غیرت برای مسوولین.
  • حسن IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
    33 0
    همه می دانند افرادی که مبالغ یک میلیونی و و دو میلیونی در میزان سپرده گذاری کرده اند به خاطر نپرداختن یا دیرپرداختن این مبالغ به زحمت نمی افتند بلکه افرادی که تمام زندگی شان را فروخته اند و مبالغ بالا در میزان گذاشته اند از مسدود شدن پولشان به مشکل می خورند و اینکه هیات تسویه تصمیم گرفته در این مرحله پول سپرده گذاران یک یا دو میلیونی را بپردازد دنبال حل مشکل مردم نیست بلکه می خواهد تعداد معترضان را کم کند تا به آشوب اجتماعی تبدیل نشود اگر قصد حل گرفتاری مردمی که مشکل دارند بود اذ پرداخت یک میلیون یا دو میلیون تومان شروع نمی کردند بلکه از مردمی که همه چیزشان را فروخته اند شروع می کردند
  • مالباخته IR ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
    23 0
    ما هیئت سه نفره نخواهیم باید چه کسی را ببینیم؟! به نظر من نظام بانکی مقصر این داستان است هرجایی که بخش خصوصی بخواهد سرمایه گذاری کند همین بلا را سرش می آورند. نمونه اش پدیده و میزان و... حالا هم برای خودشان کیسه دوخته اند، سودها را پس گرفتند در حالی که وامهایی که داده اند همچنان سود می گیرند.
  • محمد IR ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
    23 0
    دم بچه های مشهد گرم ادامه بدید.متخلف اصلی بانک مرکزیه
  • بی کی اعتمادکنیم IR ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
    25 0
    سلام ملت سرفرازوغیورایران کجایدایاکسی دردنیاصدای مارانمی شنود۷ماه خون دل خوردن سکته ناقص وکامل ماچه گنهی کبیره کردیم بیکارشدیم خونه ام رافروخته ب۶نفربیکاردرمیزان روزشمارگذاشتم ایااین قدربایدماراسرکوب کنیدمااشتباه کردیم آقای سیف پولمون بدهیدهیج انسان ازاده ودل سوری نیست بتواندحق مارا بگیردماکه به کسی اعتمادنداریم حتی به خودم اگرببینم کسی داردمیمیردحاظرنیستم لحظه ای درنگ کنم اعتمادودل سوزی راکلاازمن گرفتیدیاعلی توبیااعجازکن قفلهای میزان رابازکن دارندبااعتمادمون بازی میکننداقای سیف وداردسته میزان ازفهرخدابترسید
  • پوریا IR ۰۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
    22 3
    یک....سنگ به چاه میندازه صدتا عاقل نمیتونن دربیارن.چقدر بی سروصدا میتونستند باپدیده ومیزان برخورد کنند که هیچ اتفاقی نیفته.کارهای بزرگ ادمهای بزرگ میخواد.
  • فراهی IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
    20 0
    بر اساس قانون انحلال ابتدا بایستی داراییها شناسایی بشه بعد با توجه به بدیها و نسبت داراییها به بدیهی پرداخت بشه مثلا اگه داراییها 90 درصد بدیها بشه همه طلبکارا ن بایستی90 درصد از بدهی شون دریافت کنند در حالیکه الان در میزان سپرده های با مبلع پایین کامل دریافت میکنند ولی سپرده های بالا هیچی این یعنی بی عدالتی و خلاف
  • مسافر IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
    23 0
    باید از اول مردم وارد عمل می شدند بانک مرکزی فقط برای بقای بانکهای دولتی میزان را حذف کرد و بعد سود بانکها را بالا برد و پرداخت پول مردم برای دولت کاری نداره چون مردم هیچ گناهی ندارند و مقصر اصلی بانک مرکزی است.
  • ایمان IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
    5 0
    دریغ از ی جو غیرت از مسئولین
  • محمد IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
    7 0
    یک دادگاه تشکیل دهید یا مسئولان مقصر هستند یا مردم که به مسئولان و ارم قوه قضاییه اعتماد کردند . تا تکلیف مشخص شود
  • اسد IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
    5 0
    هيچكس دقت كنيد هيچكس به فكر سپرده گذاران ميزان نيست. هر كس هم مي گويد ما بفكر مردم هستيم دورغ مي گويد... عملكردها در اين 6 و 7 ماه نشان مي دهد تنها چيزي كه ارزش ندارد پول و جان مردم است!!! اگر يك روز فقط روز پرداخت قبوض مردم به تاخير بيافتد جريمه قطع و حتي شخص را از هستي ساقط مي كنند اما در اين مورد كسي در واقع مردي پيدا نمي شود كه پاسخگو باشد!!!!
  • مسعود IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
    6 0
    من هنوز نفهمیدم با استناد به کدام قانون دادگستری باید مدیر تسویه انتخاب کند.ثانیا با استناد به کدام قانون پرداخت به سپرده کذاران باید پلکانی باشد که خود عین قانون شکنی است محض رضای خدا یکی از قضات دادگستری که از قانون اطلاع دارد جواب بنده سپرده گذار را بدهد
  • سپرده گزار IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
    5 0
    افرین به همین اقایونی که اعتصاب کردند .بقیه فقط نشستن پول پول میکنن.حیف که یه زنم.وگرنه صف اول بودم
  • معصومه IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
    6 0
    7 ماه هیچکسی به فکر این مردم نیست جلسه های الکی وعده های دروغی چرا این دولت بفکر مردم نیست چرا بانک مرکزی کاری نمیکنه چرا اگه میزان غیر قانونی بود گذاشتن 15 سال کار کنه خدایا تو بداد ما برس داریم نابود میشم هیچکسی صدامونو نمیشنوه
  • رسول IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
    6 0
    سلام به نظر من باید اطلاع رسانی بشه تا همه مردم چه سپرده گذار چه افرادی که سپرده ندارن تو میزان تو کل کشور هر چی پول تو بانک های دولتی و خوصوصی و موسسات دارای مجوز و بدون مجوز دارن پولشون رو از حساب ها خارج کنن تا مسئولین متوجه بشن که مردم دیگه بیکار نمیشن و اعتراض های مختلفی انجام می دن و در مقابل عملکرد بدشون عکس العمل نشون میدن. اگه هجوم مردم باعث ورشکستگی میزان شده پس همین عمل هم باعث ورشکستگی بانک های دولتی میشه. باید مردمولاشون رو تبدیل به زمین،خونه و ... کنن یا تو بازار تزریق کنن یا هم به صندوقهای مساجد بدن تا حداقل گره یکی باز شه . تا برگشت پول به مردم و اخراج مسئولین باید این کار ادامه پیدا کنه
  • محمد IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
    4 0
    اینا با پرداخت پلکانی مطالبات قصد دارن تعداد معترضها رو کم کنن و وقتی با تعداد کمی از سپرده گزارها با ارقام بالا روبرو شدن .کلا منکر حق و حقوقشون می شن و چون این عده محدودن طبیعتا صدای اعتراضشون به جایی نمی رسه و با تهدید و ارعاب مجبور به سکوت می شن .
  • حسین IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
    0 0
    چرا بعد از ده ماه هنوز خبری نیست همش امروز فردا مسولین به فکر باشید