۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶
کد خبر: 298153

قدس-رحیمی عنبران: دو کارگر ساختمانی که روز گذشته در حین عملیات بازسازی یکی از تالارهای عروسی قدیمی شهر مشهد در حال کار بودند براثر ریزش خروارها خاک کشته و مجروح شدند.

بازسازی تالار عروسی در مشهد  قربانی گرفت

مدیر منطقه دو عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با اعلام این خبر، به قدس گفت: حادثه ریزش حجم زیادی از خاک و نخاله‌های ساختمانی بر روی دو کارگر در عملیات بهسازی یک تالار قدیمی ظهردیروز به سامانه 125 گزارش شد و بی‌درنگ گروه نجات ایستگاه‌ سه این سازمان را به همراه بیش از 30 آتش نشان برای عملیات جستجو و نجات افراد محبوس شده به بلوارشهید صادقی مشهد اعزام کرد.

مجید شادی افزود: پس از تلاش نفس‌گیر،آتش‌نشانان یکی از کارگران ساختمانی که زیر خرواری خاک گرفتار شده بود، ازعمق 10 متری زمین بیرون آوردند و تحویل تکنسینهای اورژانس دادند.

وی خاطرنشان کرد: درجریان این حادثه یکی دیگراز کارگران که در عمق 15 متری زمین مشغول حفاری بود براثر شدت ریزش آوار خاک جان خود را از دست داد که پس از 7 ساعت تلاش و آوار برداری موفق شدند پیکر بی جان این کارگر 48 ساله را پیدا کنند. علت دقیق این حادثه دلخراش توسط آتش نشانی و پلیس در دست بررسی است .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.