قدس آنلاین – سبزوار : فرماندهی انتظامی شهرستان سبزوار از کشف جسد دختر بچه ۶ ساله در این شهرستان خبر داد . 

قاتل دختر بچه ۶ ساله سبزواری دستگیر شد

سرهنگ سید محمد هاشم زاده هاشمی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین درسبزوار گفت : در پی اعلام وقوع گم شدن دختر بچه شش ساله در سبزوار و با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله اکیپی متشکل از اینجانب و تعدادی از پرسنل مجرب این فرماندهی در منزل پدری  این دختر بچه حاضرشد و با استفاده از شیوه های نوین پلیسی کار تحقیق و بررسی این مهم در دستور کار قرار گرفت .

  وی افزود :  پس ازشنیدن توضیحات والدین این دختر بچه  ، با در نظر گرفتن تمام جوانب امنیتی دستور لازم مبنی بر تشکیل چند اکیپ گشتی محسوس و نامحسوس به پلیس های آگاهی ، اطلاعات وامنیت وکلانتری محل به منظور تحقیقات میدانی وگسترده در جهت پیدا نمودن شخص مفقود شده صادر گردید .

 رییس پلیس سبزوار در تشریح این واقعه تصریح کرد :  گشتها و اکیپهای آماده باش این نیرو  پس از چند روز کار اطلاعاتی شبانه روزی و چندین فقره مظنون گیری و حضور میدانی و نیز نظارت مستقیم بر روند اجرا و رصدهای صورت گرفته ، مامورین سرانجام به فردی به هویت (م - ع ) دست یافته و پس از بازداشت ، نامبرده را تحت بازجویی فنی با استفاده از روشهای نوین پلیسی قرار دادند  .

 وی یاد آور شد : این مضنون 17 ساله که رابطه خویشاوندی نزدیک با دختربچه مفقودی دارد  پس از انتقال به پلیس آگاهی  وقتی خود را در برابر ادله و بازجویی های فنی پلیس  دید ، به ناچار لب به اعتراف گشود و به هتک حرمت و قتل دختر بچه 6ساله اعتراف  نمود .

فرماندهی انتظامی سبزوار در عین حال خاطر نشان کرد : پس از اعتراف این متهم اکیپی از ستاد فرماندهی انتظامی این نیرو در معیت دادستان عمومی و انقلاب و نیز تیم پزشکی قانونی در محلی  که متهم  جسد دختربچه را دفن نموده بود عزیمت و پس از کشف جسد ،  متهم به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی گردید. /  انتهای پیام

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ملیحه از بم IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
    3 0
    باسلام انسان همیشه از اشنایان متضرر میشود والا غریبه سر از کارت درنمیباره این خویشان هستند که مایه ابروریزی میشوند و لذت میبرند.
  • محمد IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
    0 0
    خدا مارا به راه راستين هدايت كند