سبزوار- خبرنگارقدس: فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار جزییات جدیدی از کشف جسد دختر بچه ۶ ساله در این شهرستان را تشریح کرد.

 جزییات قتل دختر بچه  ۶ ساله سبزواری 

 

سرهنگ سیدمحمد هاشم زاده هاشمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما گفت: در پی اعلام وقوع گم شدن دختربچه 6 ساله در سبزوار و با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله اکیپی متشکل از اینجانب و تعدادی از پرسنل مجرب این فرماندهی در منزل پدری این دختربچه حاضر شد و با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی کار تحقیق و بررسی این مهم در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: گشتها و اکیپهای آماده باش این نیرو پس از چند روز کار اطلاعاتی سرانجام به فردی به نام (م-ع) دست یافته و پس از بازداشت، نامبرده را تحت بازجویی فنی با استفاده از روشهای نوین پلیسی قرار دادند.

وی یادآور شد: این مظنون 17 ساله که رابطه خویشاوندی نزدیک با دختربچه مفقودی دارد، پس از انتقال به پلیس آگاهی وقتی خود را در برابر ادله و بازجویی‌های فنی پلیس دید، به ناچار لب به اعتراف گشود و به هتک حرمت و قتل دختربچه 6 ساله اعتراف کرد.

وی خاطرنشان کرد: پس از اعتراف متهم، اکیپی از ستاد فرماندهی انتظامی این نیرو در معیت دادستان عمومی و انقلاب و نیز تیم پزشکی قانونی در محلی که متهم جسد دختربچه را دفن کرده بود، حاضر شدند و پس از کشف جسد، متهم به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.