۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۰
کد خبر: 298363
​اخبار ويژه / شایعه داعشی در فضای مجازی

واکنش لوموند به سفر فابیوس

باشگاه خبرنگاران: روزنامه فرانسوی لوموند روز گذشته نوشت: درحالی که هنوز فابیوس، وزیر خارجه فرانسه به ایران سفر نکرده، مورد هجوم منتقدان قرار گرفته است.

 

یک اتفاق عجیب

فرارو: نرگس کمالی، عضو شورای شهر زیرآب و نماینده استان مازندران در شورای‌عالی استانها، خواستار رسیدگی مراجع قضایی به «اقدام دادستان سوادکوه برای دستگیری شهردار و اعضای شورای شهر زیرآب» شد و گفت: اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار زیرآب از ساعت ١٠ روز یکشنبه با دستور دادستان سوادکوه برای تشریح برخی مسایل درباره خسارتهای سیل به کلانتری رفتند، اما با گذشت ١٠ دقیقه از زمان حضور در کلانتری، با دستور بازداشت روبرو  شدند!

 

شایعه داعشی در فضای مجازی

جهان: حسن شمشادی، خبرنگار اعزامی صدا وسیمای کشورمان به سوریه که پس از چهار سال، چندماهی است به ایران بازگشته، موارد شایعه شده در فضای مجازی مبنی بر سلاخی شدن سردار عوض شهابی فر (حاج شهاب)، فرمانده سابق تیپ ۴٧ کهکیلویه و بویر احمد را به دست داعش تکذیب کرد.

 

معلمان بازداشتی، آزاد شدند  

ایسنا: علی‌اصغر فانی، وزیر آموزش و پرورش گفت: تمام معلمانی که در جریان تجمع صنفی در تهران بازداشت شده بودند، با پیگیری وزارت آموزش و پرورش آزاد شدند.

 

تهدید داعش علیه کاخ سفید

عصرایران: پایگاه آمریکایی نشنال ریویو در خبری اعلام کرد که گروه تروریستی داعش، دولت آمریکا را تهدید کرده، بزودی پرچم خود را بر فراز ساختمان کاخ سفید به اهتزاز در‌ می‌آورد.

 

هشدار معاون دادستان کل کشور

میزان: حسین ذبحی، معاون قضایی دادستان کل کشور با اشاره به وقوع سیلاب در کشور در روزهای گذشته گفت: تمام مسؤولانی که در انجام وظیفه شان کوتاهی کردند و به موقع از انجام ساخت و سازهای غیرمجاز جلوگیری نکرده یا آنها را تخریب و به وضع سابق اعاده نکرده‌اند، در خسارات و صدمات وارده از وقوع سیل اخیر مسؤولیت دارند.

 

جمهوري خواهان حرف خنده دار ميزنند 

عصر ایران: رئیس جمهور آمریکا در کنفرانس خبری مشترک با نخست وزیر اتیوپی در آدیس آبابا، درباره اظهارات یکی از نامزدهای جمهوري‌خواه ریاست جمهوری آمریکا درباره ایران که گفته بود، توافق هسته‌ای با ایران، اسراییلی‌ها را به سمت کوره‌های آدم سوزی سوق می‌دهد، گفت: در مبارزات انتخاباتی، حرفهای خنده دار زیادی زده می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.