قدس آنلاین - تبریز: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز گفت: آگاهی سازی شهروندان در خصوص مسایل شهروندی عاملی موثر در ارتقای فرهنگ شهر و شهروندی است.

انتقال مفاهیم و دغدغه های شهروندی با زبان هنر اثرگذار است
به گزارش قدس آنلاین از تبریز، علیرضا اصغری در جنگ شبانه پارک ولیعصر تبریز، با اشاره به برگزاری هشتمین جشنواره تابستانی تبریز افزود: یکی از شاخص های مهم مدیریت شهری و ایجاد شهری آبرومند، مدیریت پسماندهای شهری است و توجه سازمان به عنوان ستاد برگزاری این جشنواره به این مهم، نشان دهنده اهمیت موضوع و ضرورت پرداخت آن در میان شهروندان است.
 
وی با تشکر از نقش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در برگزاری این جشنواره گفت: فراهم آوردن زمینه برای آموزش همگانی شهروندان از طریق برنامه هایی در قالب جنگ بسیار اثرگذار است و می تواند و در انتقال دغدغه مجموعه شهرداری تبریز به شهروندان در خصوص انتظاراتی که از شهروندان نقش داشته باشد.
مهندس اصغری افزود: ما نتایج این نوع از فرهنگ سازی را بارها مشاهده کرده ایم و شاهد همراهی شهروندان در ایجاد شهری ایده آل بوده ایم که در آن همه شهروندان مسئولانه رفتار می کنند.
وی ادامه داد: انتقال مفاهیم و دغدغه های شهروندی با زبان هنر به شهروندان اثرگذار است و توجه هنرمندان موسیقی و تئاتر در ویژه برنامه های جنگ تابستانی به این مساله نشان از راهگشا بودن این دغدغه در بین آحاد مردم دارد.

جنگ تابستانی شبانه پارک ولیعصر تبریز، از جمله برنامه هایی است که در خلال هشتمین جشنواره تابستانی تبریز با حضور اقشار گسترده مردمی در شامگاه یکشنبه چهارم مردادماه برگزار شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.