قدس آنلاین: لیبروی سابق تیم ملی والیبال از آغاز بکار آکادمی آموزش پایه این رشته ویژه بانوان و آقایان در مشهد خبر داد

آکادمی والیبال ویژه بانوان و آقایان در مشهد راه اندازی می شود
به گزارش قدس آنلاین، فرهاد ظریف ظهر امروز در نشست خبری راه ‌اندازی آکادمی والیبال که در اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد سخنان خود را پیرامون مشکلات خود در پی خداحافظی اش با تیم ملی والیبال آغاز کرد و افزود: متاسفانه زمزمه های بسیاری در رابطه با خروج من از تیم ملی در طول این مدت آغاز شد اما با این وجود نمی‌توانم در مورد آن صحبت کنم زیرا حریم ‌هایی را برای خود قائلم و با وجود اتفاق های مختلفی که رخ داد،  با کادر و بازیکنان تیم ملی هیچ مشکلی ندارم.
او البته به طرح علل مختلفی که باعث خروجش از تیم ملی شد نیز اشاره و بیان کرد: من به دنبال خداحافظی بدون حاشیه از تیم ملی بودم و ظاهرا همه چیز خوب پیش می ‌رفت تا این که در اردوی فنلاند و چک انرژ‌ی های منفی به من منتقل می ‌شد و در نتیجه در بازی با آمریکا لیبروی دوم شدم اما بنا به حرفه‌ ای بودن، هیچ اعتراضی نکردم.
لیبروی سابق تیم ملی والیبال که اهل مشهد نیز است تصریح کرد:شب قبل از بازی با لهستان، دچار سرماخوردگی شدیدی شدم به طوری که به پزشک مورد نظر عدم آمادگی خود را اعلام کردم و این موضوع باعث شد تا فقط دو گیم بازی کنم.
ظریف که از مدت ها قبل دچار مصدومیت دست و کیست خاصی در این قسمت شده بود ادامه داد: فشار بازی با لهستان، روی بازیکنان بسیار بالا بود و از سوی دیگر قبل از ورود به زمین در گیم پنجم نیز برایم مشکلاتی پیش آمد که باعث شد ما بازی مورد نظر را واگذار کنیم.
او که دو بازی مهم ایران را از خارج از زمین برای نخستین بار تماشا کرده بود گفت: به تصمیم فدراسیون و تیم ملی احترام می‌گذارم و بهتر است بدانید که از این که از  تیم ملی کنار گذاشته شدم، ناراحت نشدم گرچه بی ‌احترامی ها نسبت به من در این مدت مرا آزرده است.
لیبروی سابق تیم ملی والیبال که به هیچ عنوان قصد خداحافظی از این رشته را در سطح باشگاهی ندارد تاکید کرد: خداحافظی در ورزش ما جایی ندارد و این رفتار نوعی بی‌ احترامی است و من به هیچ عنوان قصد خداحافظی ندارم.
ظریف علت شکل گیری آکادمی والیبال در مشهد را علاقه و پتانسیل بالای مردم به این رشته دانست و بیان کرد: اهداف بسیاری برای آکادمی دارم و قصد دارم، دین خود را به این شهر ادا کنم و همیشه دوست داشتم در تیم‌ های پایه و جوانان و نوجوانان کار کنم.
به گفته او، برای راه‌ اندازی آکادمی مسایل مالی شخصی مورد استفاده قرار می گیرد البته شهرداری مشهد نیز با در اختیار قرار دادن سه سالن ورزشی حمایت خوبی از این موضوع داشت.
هیات والیبال خراسان رضوی مشکل مالی ندارد
اما رئیس هیات والیبال خراسان رضوی نیز که سخنان خود را با تاریخ پرافتخار ورزشکاران این استان در تیم ملی والیبال آغاز کرد بیان داشت: با وجود این که فدراسیون والیبال هیچ گونه کمک مالی به هیات ما در استان نمی کند و تنها بودجه این بخش سالنی است که در اختیار داریم اما خوشبختانه با حمایت مالی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، هیچ گونه مشکل مالی نداریم.
مجید فخار افزود: محمد عادل، منوچهر شمشیری، حسن شمشیری، محمد جوان شیر، فرهاد ظریف و ... از افتخارات خراسان رضوی در ورزش والیبال هستند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • چمنیان IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
    0 0
    همیشه موفق باشی قهرمان خدا پشت و پناهت
  • سعید اعراب زاده IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
    0 0
    کاش بقیه ورزشکاران هم از فرهاد ظریف یاد بگیرند و در مشهد اکادمی رشته های ورزشی زیاد بشه
  • فرید IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
    0 0
    ورزشکاران ما انقدر بااحساس و باحیا هستند که هیچ وقت از کادر فنی و تیم ملی دلخور نیستند دمشون گرم و موفق و پیروز باشید