قدس آنلاین - تبریز: مجمع انتخابات هیئت تکواندو آذربایجان‌شرقی با حضور محمدرضا پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو برگزار و پس از دو بار رای‌گیری به علت تقسیم آرا بین ۲ کاندیدا و به حد نصاب نرسیدن مقرر شد انتخابات به زمان دیگری موکول شود.

مهدی نوایی به سمت سرپرست هیئت تکواندو آذربایجان‌شرقی منصوب شد

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، مجمع انتخاباتی هیئت تکواندو استان آذربایجان‌شرقی، ظهر امروز با حضور سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون،‌ محمدشروین اسبقیان مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی، علیرضا باقری نماینده وزارت ورزش و جوانان، آرش فرهادیان رئیس کمیته امور استان‌ها و مجامع فدراسیون تکواندو، نماینده مربیان،‌ داوران، ورزشکاران و سایر اعضای مجمع، در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی برگزار شد.

در این مجمع دانش دولتخواه و علی شیاری دو کاندیدایی بودند که برای احراز سمت ریاست هیئت تکواندو استان،‌ اعلام آمادگی کردند که در دور اول، از 17 رای ماخوذه شیاری 8 رای، دولتخواه یک رای کسب کردند و 8 رای نیز ممتنع بود.

در دور دوم نیز، علی شیاری 7 رای و دولتخواه یک رای بدست آوردند و 9 رای نیز ممتنع شد.

از همین روی در پایان این مجمع به دلیل حد نصاب نرسیدن آرا، به پیشنهاد مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی و تایید رئیس فدراسیون تکواندو، مهدی نوایی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان میانه و از قهرمانان تکواندو کشور، آسیا و دانشجویان جهان به مدت 3 ماه به عنوان سرپرست هیئت تکواندو منصوب شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.