قدس آنلاین-ایلام: استاندار ایلام به پاس گرامیداشت یاد و خاطره شهدای زمین فوتبال چوار، از فدراسیون فوتبال و باشگاه نفت تهران تقدیر کرد.

استاندار ایلام از فدراسیون فوتبال و تیم فوتبال نفت تهران تقدیر کرد

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، مهندس محمدرضا مروارید از حرکت ارزشمند فدراسیون فوتبال و تیم نفت تهران در مراسم باشکوه پاسداشت یاد و خاطره شهیدان جامعه ورزش و به ویژه شهدای زمین فوتبال چوار ایلام تقدیر و تشکر بعمل آورد.

در این مراسم با شکوه، محمدرضا ساکت مشاور عالی سازمان لیگ فوتبال طی سخنانی، روز 23 بهمن ماه سال 65 را یک روز تاریخی نامیده و از برگزاری کنگره شهدای چوار ایلام و شهیدان جامعه ورزشکار کشور در 23 بهمن ماه سال 94 خبر داد.

در این آیین، باشگاه نفت تهران نیز که به عنوان بهترین باشگاه کشور انتخاب شده بود، جایزه و تندیس خود را به شهدای چوار ایلام تقدیم کرد و قرار شد این تندیس در موزه شهدای استان ایلام قرار گیرد.

پس از حرکت زیبای فرهنگی فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال ایران در جهت زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای زمین فوتبال چوار ایلام و همچنین اهدای تندیس باشگاه نفت تهران به عنوان بهترین باشگاه لیگ چهاردهم، استاندار ایلام از این حرکت زیبای جامعه فوتبال تقدیر و تشکر کرد.

محمدرضا مروارید استاندار ایلام از همه کسانی که در این سال‌ها موضوع بی‌نظیر بمباران زمین فوتبال چوار را پیگیری کرده‌اند به ویژه نخبگان و نیروهای مردمی منطقه چوار تشکر و اظهار امیدواری کرد که روند ساخت یادمان و مجموعه ورزشی شهدای چوار سرعت گیرد.

گفتنی است روز 23 بهمن ماه سال 1365 هواپیماهای رژیم بعثی عراق مسابقه فوتبال بین تیم‌های منتخب چوار و منتخب جوانان استان ایلام را بمباران کردند که در این واقعه تلخ 15 نفر از بازیکنان، مربیان، داوران و تماشاگران به شهادت رسیده و ده‌ها نفر به درجه جانبازی نائل آمدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.