هاشم رسایی فر: نشست رسانه ای باشگاه سیاه جامگان ابومسلم دیروز در حالی برگزار شد که در جمع مسؤولان این باشگاه که رو در روی خبرنگاران قرار گرفته بودند ...

از هزینه های ۱۰ میلیاردی تا سکوت  عجیب خطیبی

 رسول خطیبی سرمربی سیاه جامگان با بیان این مطلب که به دلیل دیرهماهنگ شدن جلسه مطبوعاتی اش نمی تواند پاسخگوی سؤالات خبرنگاران باشد خیلی زیرکانه از جواب دادن به پرسش های احتمالی خبرنگاران حاضر در جلسه طفره رفت. خطیبی اما دلیل دیگری که برای این کارش داشت این بود که می گفت فردا(امروز) و قبل از مسابقه با استقلال باید در نشست خبری پیش از بازی حاضر شوم و با احترام به خبرنگارانی که در جلسه امروز(دیروز) حاضر نیستند اظهار نظری نخواهد کرد. این حرکت خطیبی با عکس العمل برخی از خبرنگاران همراه شد اما باز هم نتوانست نظر سرمربی سیاه جامگان را تغییر دهد هر چند که در میانه های جلسه با توجه به سؤالاتی که مطرح می شد خطیبی سلیقه ای در مورد برخی‌از مباحث اظهار نظر می نمود!

 

    دلیل جدایی عنایتی از پدیده فاش شد

در این نشست رسانه ای رضا عنایتی،کاپیتان تیم فوتبال سیاه جامگان برای اولین بار پرده از دلایل جدایی اش از تیم فوتبال پدیده در فصل گذشته برداشت و عنوان نمود این فصل آخرین فصل حضورش در فوتبال به عنوان بازیکن خواهد بود و به صورت رسمی از فوتبال خداحافظی خواهد کرد. او گفت: اینکه من عاشق استقلال هستم شکی نیست، اما سال گذشته تصمیم داشتم آن‌قدر در مشهد بمانم که فوتبالم را همین‌جا تمام کنم.

اما در پدیده کار به جایی رسید که با شخص مالک باشگاه به مشکل خوردم، دوست ندارم درباره آن اتفاقات حرف بزنم اما رفتاری که شد حرفه‌ای نبود و این مشکلات به مشکل من با کادر فنی و سرمربی هم رسید و من ترجیح دادم از این تیم جدا شوم.

عنایتی ادامه داد: مسلما اگر در پدیده می‌ماندم تیم شهرم وارد حاشیه می‌شد، اما می‌خواهم برای اولین بار به همه آن‌هایی که فکر کردند به عشق پیراهن استقلال از مشهد رفتم بگویم که آقایان در پدیده نخواستند عنایتی بماند وگرنه هدف من ماندن در مشهد و خداحافظی با پیراهن تیم شهرم بود. در این هنگام و پس از صحبت‌های عنایتی، «رسول خطیبی» خطاب به خبرنگاران گفت: تا زمانی که من در سیاه‌جامگان ابومسلم باشم، رضا عنایتی کاپیتان و بزرگ این تیم است و هیچ کجا نمی‌رود.

 

    10 میلیارد هزینه سیاه جامگان تاکنون

محمدرضا عباسی مالک و مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان ابومسلم نیز در پاسخ به سؤال خبرنگار ما مبنی بر هزینه این باشگاه در فصل جاری لیگ  و قرارداد بازیکنان تیمش در پانزدهمین دوره لیگ برتر گفت: ما قرار بود 7 میلیارد هزینه کنیم و با شرایطی که به وجود آمد و حضور رسول خطیبی بودجه ما به 10 میلیارد افزایش یافت. حالا هم نمی‌توانم بگویم کدام بازیکنمان بیشتر گرفته و کدام یک کمتر قرارداد بسته است.

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان در مورد کنار گذاشتن ایمان موسوی به علت جذب یک بازیکن بیشتر از سهمیه لیگ برتری تأکید کرد: موسوی یکی از بازیکنانی است که ما به خاطر اخلاقش او را نگه داشتیم. کما اینکه او از نظر فنی هم شرایط بسیار خوبی دارد. ما وقتی با موسوی صحبت کردیم او به هیچ عنوان در خصوص مبلغ قراردادش حرف نزد و قلب مرا تسخیر کرد. به همین خاطر او را نگه داشتیم تا در نیم‌فصل دوم به ما اضافه شود.

وی در خصوص حضور بازیکنان بومی تصریح کرد: در لیگ برتر بحث حضور بازیکن بومی و غیربومی نیست. همچنین ما در شهر امام رضا(ع) بازی می‌کنیم و هر بازیکنی که به مشهد بیاید شهروند این شهر می‌شود که اگر این گونه حساب کنیم تیم ما صد در صد بومی است اما آن طور که شما مدنظرتان است 50 درصد بازیکنان ما را بومی‌ها تشکیل می‌دهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهران IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    0 0
    تعارف می کنید یا قصد گول زدن تماشاگران را دارید چرا در لیگ برتر بحث بومی مطرح نیست ؟ مگر سپاهان و فولاد و ذوب آهن و... که بهترین ها هستند چیزی جز توانایی های بازکنانشان را به کار گرفتند که بومی بودند..؟؟؟ تازه تیم شما 50 درصد هم بومی نیست ... شما در بازی اول فقط سه بازیکن مشهدی داشتید که مربی تبریزی تان هر سه را تعویض کرد و در عوض شش نفر تبریزی در زمین بودند....