قدس آنلاین یزد- معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد با اشاره به نقش مهم حضور مردم در موفقيت برنامه‌هاي حوزه مبارزه با مواد مخدر، گفت: رمز موفقيت در مبارزه با موادمخدر، اتكاء به حضور و مشاركت مردم است

اتكاء به مشاركت مردم رمز موفقيت در مبارزه با موادمخدر است

به گزارش قدس آنلاین ازیزد،"محمدعلي طالبي" در نشست كارگروه مشاركت‌هاي مردمي ستاد مبارزه با موادمخدر استان اظهار داشت : رمز موفقيت كارها در حوزه مشاركت‌هاي مردمي اتكاء به حضور مردم و ميدان دادن به نهادهاي برخاسته از متن جامعه مانند سازمان‌هاي مردم نهاد است.

وي افزود: شايسته است تعامل و هم افزايي بهتري در ارتباط با بخش دولتي و سمن‌ها، تشكل‌هاي غيردولتي، گروه‌هاي فرهنگي و هنري و شهرداري‌ها شكل گيرد تا از همه ظرفيت‌ها به نحو بهتري استفاده شود.

طالبي تصریح کرد: اين ارتباط و پيوند مناسب بايد ميان خيرين و تشكل‌هاي مردم نهاد نيز ايجاد شود و شايسته است در جلب حمايت خيرين به عنصر اعتماد توجه بيشتري شود و حداكثر تلاش خود را براي برقراري اعتماد دوجانبه به كار گيريم.

معاون استاندارخاطرنشان ساخت : صيانت اجتماعي از آسيب‌ديدگان اعتياد رويكرد جديدي است كه مي‌تواند مشاركت بيشتر جامعه را در پرداختن به آسيب‌هاي اجتماعي از جمله خود اعتياد به وجود آورد.

وي افزود: تدوين شيوه نامه اجرايي تعامل با خيرين در حوزه صيانت اجتماعي از آسيب‌ديدگان اعتياد، فرصتي نظام‌مند در راستاي مشاركت مطلوب خيرين و همكاري سازمانهاي مردم نهاد مي باشد.

طالبي ابرازامیدواری كرد: همانطور كه در جلسات قبلي نيز تأكيد شده بايد از فرصت‌هاي گردهمايي مردم به ويژه در پارك‌ها و فضاهاي سبز شهري براي تبيين برنامه ها، اطلاع‌رساني و توجيه خانواده ها نهايت استفاده را ببريم.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.