مسعود شجاعي هافبك-مهاجمي كه دريك ماه اخيركلي شايعه پشت سرش بود كه به استقلال و يا پرسپوليس مي رود همان طوركه گفته بود قصد دارد به بازي درخارج ازايران همچنان ادامه دهد...

مسعودشجاعي: بازي درايران نه، منتظرپيشنهادلاس پالماس هستم

به گزارش قدس آنلاين، هافبک تیم ملی فوتبال گفت: تصمیمم این است که خارج از ایران به بازی ادامه بدهم و به خاطر همین با تیمهای ایرانی مذاکره نکردم.

مسعود شجاعی در رابطه با آخرین وضعیتش برای انتخاب تیم جدید اظهار داشت: من همچنان منتظر جدی شدن پیشنهاد لاس پالماس هستم. فکر می کنم تا اوایل هفته آینده همه چیز درباره شرایط من مشخص شود و آن موقع بتوانم تیم جدیدم را انتخاب کنم. با اینکه فصل نقل و انتقالات در فوتبال ایران به پایان رسید اما فکر می کنم فرصت برای پیوستن به تیمهای خارجی هنوز زیاد است.

وی درباره اینکه با پایان فرصت نقل و انتقالات به هیچ تیم ایرانی نپیوست، خاطرنشان کرد: من از قبل هم گفته بودم که به هیچ تیم ایرانی نمی روم. در نهایت هم با وجود اینکه در رسانه ها نام چند تیم برای من اعلام شد با هیچ تیمی مذاکره رسمی نداشتم. تصمیمم این است که خارج از ایران به بازی ادامه بدهم و به خاطر همین با تیمهای ایرانی مذاکره نکردم.

هافبک فصل گذشته الشحانیه قطر در خصوص وضعیت قراردادش با این تیم قطری عنوان کرد: قراردادم با تیم الشحانیه طوری بود که می توانستم در سال دوم خودم از این تیم جدا شوم. باید از نظر مالی به توافق می رسیدیم و همچنین سقوط این تیم به دسته دوم باعث شد تا دیگر تمایلی به ادامه حضور نداشته باشم.

وی درباره شرایط آمادگی جسمانی اش گفت: من مدت زیادی است که تمرینات خود را شروع کرده ام و به صورت انفرادی تمرین می کنم. به هر تیمی که بروم، قطعا از نظر بدنی مشکلی نخواهم داشت.

شجاعی درباره اینکه ممکن است به لیگ قطر بازگردد، تصریح کرد: گزینه نخست من اسپانیا است و بازی در اروپا است. همچنین بعد از آن اگر نتوانم به اروپا بروم و شرایط مهیا نباشد، قطر یکی از گزینه های اصلی من خواهد بود. در واقع اسپانیا و قطر گزینه های اصلی من هستند و احتمالا به یکی از این 2 کشور می روم.

وی در پایان در خصوص اینکه گفته می شود کی روش قرار است به مکزیک برود، گفت: من از این موضوع بی اطلاعم و بهتر است مسئولان فدراسیون در این باره پاسخ بدهند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.