نگاه ها به مهم ترين بازي هفته نخست ليگ پانزدهم است. جايي كه دوباره تراكتورسازي و نفت تهران درورزشگاه يادگارامام(ره)۹ شهرتبريزرخ دررخ هم قرارمي گيرند....

منصوريان: حداقل يك امتياز از تراكتورمي خواهم

به گزارش قدس آنلاين،سرمربی نفت تهران گفت:  تنها یادگاری که از بازی هفته پایانی لیگ گذشته برای ما باقی مانده بازی جوانمردانه‌ای است که تیم نفت از خود به معرض نمایش گذاشت. علیرضا منصوریان در گفت و گو با سایت باشگاه نفت تهران درباره دیدار تیم‌های فوتبال تراکتورسازی و نفت تهران در هفته نخست رقابت‌های لیگ پانزدهم اظهار داشت: ما روز پنجشنبه به آمادگی مطلوب برای شروع لیگ می‌رسیم اما آمادگی آرمانی ما از هفته پنجم به بعد خواهد بود البته اکثر تیم ها چنین شرایطی را دارند.

وی افزود: در واقع پس از شروع لیگ تیم ها نیاز به نقطه ای دارند که روغنکاری شوند تا به آمادگی آرمانی برسند. آمادگی آرمانی مد نظر من نیز از لحاظ تاکتیکی است که از هفته پنجم به بعد اتفاق خواهد افتاد.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در مورد بازی با تراکتورسازی در هفته نخست لیگ پانزدهم نیز خاطر نشان کرد: در واقع بازی با تراکتورسازی در هفته نخست لیگ پانزدهم تکرار فینال هفته پایانی لیگ چهاردهم است. امسال لیگ سخت تری را نسبت به دوره‌های گذشته خواهیم داشت چون لیگی را داریم که حتی تیم‌هایی که گفته می‌شد خوب بسته نخواهند شد و بلاتکلیف هستند نیز در نهایت خوب بسته شدند.

منصوریان تاکید کرد: بازی با تراکتورسازی دیگر آن حساسیت هفته پایانی لیگ چهاردهم را ندارد چون فصل گذشته حکم فینال لیگ چهاردهم را داشت اما در حال حاضر شروع مسابقات لیگ پانزدهم است. تنها یادگاری که از بازی هفته پایانی لیگ گذشته برای ما باقی مانده بازی جوانمردانه‌ای است که تیم نفت از خود به معرض نمایش گذاشت و مهمترین پیامد آن بازی نیز میهمان نوازی آذری‌ها بود.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به اینکه تراکتورسازی نسبت به فصل گذشته تغییراتی زیادی داشته اما نفت اسکلت اصلی خود را حفظ کرده، این موضوع چقدر می‌تواند برروی نتیجه بازی روز جمعه تاثیرگذار باشد، تصریح کرد: شاید این موضوع تاثیرگذار باشد اما همانطور که گفتم اکثر تیم‌های حاضر در لیگ برتر از هفته چهارم یا پنجم به موقعیت آرمانی خود می‌رسند.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران تاکید کرد: تراکتورسازی با اینکه تغییرات زیادی داشته اما بازیکنان خوبی را جذب کرده بویژه بازیکنان سرباز با کیفیتی را به خدمت گرفته است ضمن اینکه این تیم از سرمربی خوب و با تجربه‌ای همچون اولیویرا برخوردار است که دوست خوب من بوده و پیر فوتبال است.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه ما در اولین هفته لیگ در تبریز به مصاف تراکتورسازی می‌رویم دید منطقی نسبت به آن بازی داریم. برای ما مهم است که در شروع لیگ حداقل یک امتیاز را بدست آوریم و بازنده از میدان خارج نشویم هرچند که برای کسب سه امتیاز هم برنامه داریم.

منصوریان در خصوص بازیکنان مصدوم و محروم تیمش در آستانه بازی با تراکتورسازی گفت: خوشبختانه تا این لحظه نه بازیکن محروم داریم و نه مصدوم.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.