۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰
کد خبر: 298700

قدس آنلاین - زهره صداقت: شرکت MakerBot در دادگاه، از چاپگر های سه بعدی ۳D giltchy طرح دعوی کرد.

شکایت شرکت   MakerBot از چاپگرهای سه بعدی ۳D giltchy

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین،‌اگر شما نیز از خریداران نسل پنجم چاپگر های 3D MakerBot هستید و در استفاده از آن دچار مشکل شده اید، شما تنها فرد این قضیه نیستید.

در حال حاضر طرح دعوی از این شرکت به دادگاه واصل گردیده که نشان می دهد مدیران این شرکت به صورت آگاهانه در خصوص سیستم تزریق مانده و سیستم خشک کننده (لخته کننده) این دستگاه ها دروغ گفته اند تا در جهت افزایش سرمایه گذاری سهام داران بر روی این دستگاه اقدام نمایند.

اما اکنون این عمل باعث عدم رضایت مشتریان شده است. این دروغگویی که باعث مراجعه ی زیاد خریداران به شرکت در جهت تعمیر دستگاه شده بود، باعث ضرر های مالی زیادی توسط این شرکت و همچنین اخراج کارگران شده است.

هنوز مشخص نیست که رای دادگاه در این مورد چه باشد، اما در صورت مجرم شدن این شرکت عواقب بدی گریبان مدیران آن را خواهد گرفت، چرا که قبل از تست کیفیت به صورت کامل این دستگاه را روانه بازار کرده اند.

ممکن است که این روایت هم مانند شکایت هایی که از گوگل می شود از نظر خود شرکت بی اهمیت باشد، اما همین که اسم این شرکت به عنوان یک مجرم در جهان پخش شود، با از دست دادن سهم بازار ضرر های مالی زیادی به شرکت وارد خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.