قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره نحوه برقراری مجدد یارانه حذف‌شدگان و معوقات چند ماه گذشته شفاف‌سازی کرد و گفت: افراد معترض با ثبت در سامانه مورد بررسی مجدد قرار می‌گیرند.

نحوه برقراری مجدد یارانه نقدی حذف‌ شدگان
خبرگزاری فارس: قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره نحوه برقراری مجدد یارانه حذف‌شدگان و معوقات چند ماه گذشته شفاف‌سازی کرد و گفت: افراد معترض با ثبت در سامانه مورد بررسی مجدد قرار می‌گیرند.

سید ابوالحسن فیروزآبادی در پاسخ به این سؤال که برخی از افراد حذف‌شده، کارمند، کارگر و نیازمند جامعه بوده‌اند که بر همین اساس، اعتراضاتی را در سامانه اعلامی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح کرده‌اند. آیا برنامه‌ای برای ساماندهی وضعیت به وجود آمده دارید یا خیر، اظهار داشت: تاکنون 17 هزار نفر مورد بررسی مجدد قرار گرفته‌اند که یارانه آنان مجدداً برقرار شد.

وی افزود: این اقدام که یارانه افراد غیرنیازمند حذف شود، ادامه خواهد داشت و اعتراض افرادی که نیازمند هستند به طور روزانه مورد بررسی قرار گرفته و یارانه آنها مجدداً برقرار خواهد شد.

فیروزآبادی با اشاره به اینکه به تمام درخواست های اعتراضی حذف یارانه پاسخ داده خواهد شد، گفت: افرادی را که تشخیص داده شود  مستحق دریافت یارانه هستند، مجدداً پرداختی یارانه آنها برقرار خواهد شد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا معوقات ماه گذشته هم به معترضان پرداخت می‌شود، تأکید کرد: فعلاً در حال حاضر بنا بر برقراری مجدد یارانه افراد نیازمند حذف شده است و معوقات آن هم در آینده مورد رسیدگی قرار گرفته و حل شود.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجید IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    0 0
    سلام اونایی که سال قبل حذف شده چکار باید بکنن
  • رحمان بخش رضایی IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    0 0
    سلام. سال قبل دو نفر مستحق و بی سرپرست که جز کسانی هستند که به نان شب محتاج و پیرزن یارانه شون قطع شده حال باید چکار کنند.
  • رامیار رشیدی IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    2 0
    ما یک خانواده 4 نفره هستیم که از اول 3نفره واریز شده و هیچ کجا جوابی ندادند از چه طریق پیگیری گردد باتشکر سایت رفاهی پاسخگو نیست
  • خالد سهرابزهی, فرهنگی بمپور,ایرانشهر IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    0 0
    با سلام,من معلمم که حکم مدیر مدرسه را دارم,وحقوق دریافتی خیلی کمتر از حکم صادره هست حدود چهارصد تومن کسورات بازنشستگی,مالیات,بیمه,صندوق ها و وامهای بانکی بماند, یارانه ى من قطع شده ایا معلم جز قشر مرفه جامعه هست, فقط به همین سوالم پاسخ دهید, یارانه نخاستیم
  • سید حسین گوهریان IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    0 0
    در ابتدا با هدف همانندکردن قیمت ها پرداخت یارانه در دستور کار قرار گرفت و امروز به بهانه پردرآمدها به حذف یارانه مردم اقدام میشود با وافعیت امر مغایرت دارد و همگان باید صادق باشیم حتی دولتمردان
  • علیرضا قاسمی IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
    0 0
    من کارگر هستم دو ماه است قطع شده وصل نشده لطفا پیگیری کنید
  • غلامرضا فخرو IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
    0 0
    بسم الله الحمن الرحیم با سلام بازنشسته دولت می باشم بنا به گفته مسئولین که فرمودند انصراف از یارانه کمک به دولت ومحرومان می باشد و دولت بازای انصراف از یارانه تسهیلات دیگری فراهم خواهد کرد لطفا بفرمایید در مقابل انصراف از این حق طبیعی که خانواده نیز ازآن محروم شده اند چه اقدامی صورت گرفته است باتشکر
  • حمیدایرانمنش IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
    0 0
    باسلام کارمند بازنشسته با 5 سر عایله وحقوق ناچیز بازنشستگی خداراخوش نمی ایدهنوزکسانی هستند بادستمزدهای بالا یارانه میگیرند حتما رسیدگی کنید
  • داریوش IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱
    0 0
    با سلام بنده بیکارم با 4سر عایله چگونه بررسی شده از کجا درامد داریم با 27 سال سابقه بیکارم رندمی حذف کردن
  • سید اصغر حسینی IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
    0 0
    گفتند بنی ادم اعضا یکدیگرند درست نگفتند کمر شکن بشه از طرفی ملت کار ندارند.سابقه هم می خواند و بیمه هم نیست خرید روبات هم نیست رفاه بعضی ها به ضرر بعضی اقشار شده چفیه را بندازید می گویند جنگ داخلی هم تمام میشه. به اشتغال مردم صرف کنید زیبایی شهر مسئله نیست. تمیزی و عبادت هم مسائل شخصی است برای رسیدن به کمالات. اگه اینجوری بود همه طلبگی می خوندند.الکی اجیر کردند.
  • شیرزاد الطافی نشاط IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
    0 0
    من بازنشسته ام به چه علت یارانه ام قطع شده است
  • شیرزاد الطافی نشاط IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
    0 0
    چرا قطع کرده هید
  • سیدحسن حسینی محمدی IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
    0 0
    با سلام اینجانب از اول ازدواجم مستجرم با غرض پولم سال گذشته زمین در جنوب شهر خریدم پولی برای ساخت ندارم و کاسبی من خراب است به اندازه کارمند درآمد ندارم و اموالم سرعت شده پرونده در دادسرا دارم درخواست مجدد یارانه را دارم با متشکر
  • موسوی از قم IR ۰۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    0 0
    با سلام . یارانه من و سه سر عایله رو قطع کردن بجرم داشتن منزل شخصی .جالبه منزل شخصی من رو دیدن ولی سند همین منزل رو که بخاطر دریافت وام در گرو وام هست رو ندیدن .