قدس آنلاین یزد - رئيس پليس آگاهي استان يزد از كشف يک دستگاه موتورسيكلت غيرمجاز در شهرستان ابركوه خبر داد.

موتورسيكلت ۲۵۰ ميليوني روانه پارکينگ شد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، سرهنگ "عليرضا خالقي" اظهار داشت : در اجراي طرح تشديد مبارزه با قاچاق كالا و ارز، عوامل انتظامي شهرستان ابركوه حين گشت زني موفق به توقيف يک دستگاه موتورسيكلت سنگين غيرمجاز شدند و آن را روانه پارکينگ کردند.

ویي با اشاره به دستگيري راکب اين موتورسيکلت که در سطح شهر باعث ايجاد مزاحمت براي شهروندان مي شد، ارزش ريالي موتورسيکلت را 250 ميليون ريال عنوان کرد و افزود: موتورسيکلت مکشوفه توسط پليس روانه پارکينگ شد.

رئيس پليس آگاهي استان يزد تصريح کرد: متهم به همراه پرونده متشكله به دادسرا معرفي شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فقر IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    7 3
    خدایا این پولها از کجا میاد چرا ما به نون شب محتاجیم ولی .....
  • ناشناس IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    1 3
    ماشالله به ابرقوه
  • بابک IR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    14 2
    بابا چه کار شاقّی کردید موتور این جوان رو گرفتید... فکر میکنید که کار خوبی کردید.؟ ما ایرانی ها فرهنگ نداریم. شما انقدر مردم رو اذیت میکنید و موتورها و ماشین ها را به پارکینگ ها میبرید واسه کسب درآمد خودتون و بعد تخلفات چند برابر میشود و همون شخص دفعه بعد پلاک موتورش رو میپوشونه. و یا به ایست پلیس توجه نمیکنه. توروخدا انقدر به جوانها سخت گیری نکنید باعث شده تا عقده ای بشن. و در حسرت سوار شدن یک موتور خوب . مگه باید همش با این موتور های اشی مشی جوانها به کام مرگ بروند؟ این را دوست دارید؟ تورو خدا انقدر به جوانها سختگیری نکنید واقعاً تفریحی نمونده واسه مردم. اگه وجدان دارید درک کنید.
  • ابوالفضل IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
    1 1
    هرکی که پول داره ومیره موتور۲۵میلیونی می خره که نبایدمزاحم مردم توخیابون بشه که به نظرشماکاردرستیه ناموس مردم رواذیت کردن اره دست پلیساگاهی وماموران زحمتش ابرکوه دردنکنه ایشالاهمیشه وسلامت باشید.